گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Monday, November 1, 2010

مانده نمانده با صدای الهه

 درود بر دوستان

تصنیف :مانده نمانده

اهنگساز: پرویز یاحقی

ترانه سرا :بیزن ترقی

خواننده  : الهه

دستگاه:  همایون

زمان برنامه:4دقیقه52ثانیه

بزرگی برنامه:4.4 مگابایت

سعیدپور





به کنارم مانده نمانده گرد ملال از رخ نفشانده اي اميد دل چرا رفتي
به سرا ی من نرسيده گريه ي شوقم ديده نديده  دور از اغوشم    کجا رفتي
بنشسته سر به گريبان که شنيدم آمده مهمان
چو به ديدم روي تو زيبا بي خبر از جا بپريدم که به خاک تو قدم  بيفشانم
بروي چون از برم اي جان سر به گريبان بنشينم که نبينم زتن  من چون رود جانم
رفته اي و از در بوي عبير آيد
بوي تو چون پيکي سوي اسير آيد
چو آمدي غم ز در خانه برون شد
چو آمدي عشق تو در سينه فزون شد
چو رفتي از در بسرم خانه نگون شد
جانانه ي من خندد به دل ديوانه ي من چون رود از خانه ي من


No comments:

آرشیو مطالب