گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Wednesday, November 3, 2010

سپاس و تشكر از آقاي كاظميان

مطمئن هستم همه اعضاي راديو گلها بابت ارسال گنجينه هاي آقاي كاظميان از او سپاس گذار هستند- من نيز دستان ايشان را مي بوسم و آرزوي سلامتي و خوشي براي ايشان ميكنم

- ارادتمند شما امير جعفري



--- On Tue, 11/2/10, Vafa Erfani <vafaerfani@aol.com> wrote:

From: Vafa Erfani <vafaerfani@aol.com>
Subject: ???????? ???? ?????
To: friends-of-radio-golha@googlegroups.com
Date: Tuesday, November 2, 2010, 2:04 AM

استاد ارجمندوسرور گرامی جناب کاظمیان عزیز  دراین تقریبا دو سال گذشته هر وقت که به اهنگهای ارسالی شما گوش می دهم به شما درود میفرستم که باچه خلوص نیت انچه را که از موسیقی کشورمان دارید مخلصانه در طبق اخلاص گذاشته وبه دیگران تقدیم میکنید  ..برای شما بهترین ها راارزو میکنم دوستتان دارم ..وبرایتان عمرپر برکت ارزو میکنم        .....یاحق خواهرشما وفا از امریکا

No comments:

آرشیو مطالب