گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Friday, November 19, 2010

Fwd: یاد ایران بخیر - فرخزاد

 به یاد دوست

---------- Forwarded message ----------
From: iraj honardan <honardan@yahoo.com>
Date: 2008/8/21
Subject: یاد ایران بخیر - فرخزاد
To: doostan dar barnameh golha <friends-of-radio-golha@googlegroups.com>, mehdi_khaledi@yahoo.com


درود جناب خالدی
من فکر میکنم آهنگی که تقدیمتان میکنم نظرتان را تغییر میدهد - تقدیمتان - یاد ایران بخیر
بدرود - هنردان

--- On Wed, 8/20/08, mehdi khaledi <mehdi_khaledi@yahoo.com> wrote:
From: mehdi khaledi <mehdi_khaledi@yahoo.com>
Subject: fereydon foroughi
To: "doostan dar barnameh golha" <friends-of-radio-golha@googlegroups.com>
Date: Wednesday, August 20, 2008, 1:21 PM

جناب آقاي هنردان عزيز
احتراما بنده به شخصيت و فعاليت هاي آقاي فريدون فرخزاد علاقه اي ندارم ولي از آنجا كه ايشان شو من بوده و دل مردم را شاد ميكردند به خاطر كارشان كه باعث انبساط خاطر و شادي بسياري از مردم ميشد ، برايشان احترام قا.ئل هستم.
ارادتمند
مهدي

 
   





No comments:

آرشیو مطالب