گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Sunday, January 30, 2011

بلبلي خون دلي خورد و گلي حاصل كرد....سلام و درودم را بپذير دوست من

هزاران سلام صميمي به گلهاي راديو گلها
ارجمندان گرانمايه بسيار شرمسارم از اينكه ايميل مربوط به شاهنامه
شنيداري كامل ارسال نشد
ضمن اداي احترام و اعتذار به عرض مي رساند به زودي فايل كامل به همراه
نسخه زيباي شنيداري تقديم سروران عالي مقام خواهد شد
فرصتي دست داد محضر شريفتان مراتب قدرداني و سپاس از ارسال ترانه ها و
تصنيف ها اعلام دارم

شكر ايزد مهربان نسل حاضر به ترانه هاي اصيل ايراني به جهات اصالت و
هويت كشور عزيزمان علاقمندي اشان روز به روز رو به افزون است و مسرورم
اين مجموعه ي دلسوزان و زحمتكشان در جهت قدوم مقدس حفظ آثار ارزشمند
هنرمندان ايراني در اين راستا خوش درخشيدند تاريخ موسيقي اصيل ايراني
مرهون زحمات شما عزيزان خواهد بود و در تارك پيشاني بلند تاريخ بسان
خورشيد خواهد درخشيد.

حقير كه از نسل بعد از انقلاب مي باشم يكي از علاقمندان موسيقي اصيل
ايراني هستم و تا حدودي دستي بر آتش دارم تقريبا نيمي از عمر خبرنگاري و
فعاليت رسانه اي من در خدمت موسيقي بوده و در حال تمرين و شاگردي دوساز
هستم
مانا مانيد

با احترام و امتنان
شهره ماهي صفت

No comments:

آرشیو مطالب