گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Saturday, January 29, 2011

FW: من مسافرم، شما بگویید به کجا راهم دهید ؟

 

 

From: mehrdad@starmarine.net
Sent: Saturday, January 29, 2011 3:19 PM
To
bebrahimi2005@gmail.com                                                                                                                                                                                 Cc: friends-of-radio-golha@googlegroups.com
Subject: Re: من مسافرم، شما بگویید به کجا راهم دهید ؟

 

سلامی به بلندای زیبایی ها و پاک نهادی ها و اندیشه های زلال، به شما بهزاد ابراهیمی و همه ی همراهان رادیو گلها

برای شروعی دوباره هیچ وقت دیر نیست

برای متولد شدن دوباره هم  هیج وقت دیر نیست

برای تنها نمردن هم هیچ وقت دیر نیست

همانطور که زیبا سرودی بایستی فقط اقرار کرد

همانطور که گفتی بایستی از یک نقطه آغاز کرد

با تشکر از اینکه شاید  سروده ی من را مبنی قرار دادی کمال تشکر را دارم

با احترام

مهرداد عسکری بهبهانی

10/11/89

2011/1/16 mehrdad <mehrdad@starmarine.net>

وقتی که دیگر نبود من به بودنش نیازمند شدم 

وقتی که دیگر نمیتوانست مرا دوست بدارد من او را دوست داشتم 

وقتی که رفت من به انتظار آمدنش نشستم 

وقتی او تمام کرد من شروع کردم 

وقتی او تمام شد من آغاز شدم 

و چه سخت است تنها متولد شدن مثل تنها زندگی کردن....مثل تنها مردن

 

   نوشته شده توسط: مهرداد    

ارسال به ارسال به 100 درجه کلوب دات کام

من مسافرم، شما بگویید به کجا راهم دهید ؟

*************************************

 من مسافرم، شما بگویید به کجا راهم دهید ؟

 این گم کرده راه را به زیرکدام سقف پناهم دهید ؟

می بارد بروی درختان  زیبا، برف ، برف

شما بگویید، کجا من بی آشیان را آشیانم  دهید ؟

در خود خلیده زسوزسرما تا مغزاستخوان

مددی زسرلطف،از سوز سرما نجاتم دهید

دگر نغمه نمی آیدم ازسرشوق ای عزیز

 ببین دیگر پر پروازم نیست ، جانم دهید

مهر،غزل سرای شیدایی وعاشقی منم  منم

امید به دیدار دوباره در بهارهست مجالم دهید

 

                                           مهرداد عسکری بهبهانی

                                                26/10/89 (مهر)

 

 

No comments:

آرشیو مطالب