گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Monday, March 14, 2011

درود بر دوستان

سلام بر دوستان عزیز و جان در گروه وزین گل ها
بالاخره سال 1389 هم با همه فراز و فرودها قربانی نیم بسمل شد و آخرین دست و پای خود را در هفته آخر میزند
همه عمرمان در "انتظار" گذشت و این انتظار باعث شد تا از روزگذر عمرمان غافل باشیم
 گلپسندان  عزیز به عنوان آخرین نامه ام در سال 1389 به گلپسندان و شیفتگان گل ها
در قالب هفت بند که معادل هفت سین رنگین کمانی بنده می باشد به شما درودی بدهم و بدرود تا سال بعد
 
اول اینکه با وجودیکه بنده عضو بسیار کوچکی از گروه هستم و لیاقت قرارگرفتن در زمره بزرگان این گروه را ندارم
اما به سهم خودم و به رسم ادب در مورد نامه ای که اخیرا به گروه ارسال شد و در آن اعلام برائت از برخی روش ها شد که
متاسفانه برخی آن را به طور نا صحیحی برای همزیستی در کنار گل ها انتخاب کرده اند، من نیز 
از سخن آنها پیروی و آن را تایید میکنم. به دور از هرگونه کبر و غرور باید بدانیم که
ممکن است نتوانیم گذشته را درست کنیم اما قطعا میتوانیم از نو شروع کنیم تا حال و آینده سالم تری ایجاد شود
 
دوم اینکه به سهم خودم از تمام عزیزان و بانیان راه اندازی این درگاه تشکر میکنم و صورت و دست آنها را به
رسم ادب و شاگردی میبوسم و برایشان آرزوی رضایت خاطر، سلامتی و موفقیت دارم
 
 سوم اینکه از گل هایی که خوشبختانه تعدادشان هم کم نیست و هر روز یک یا چندین کار از گنجینه های خود را در اختیار
گلپسندان دیگر میگذارند بی نهایت سپاسگزارم و به آنها خدا قوت و خسته نباشید میدهم
در این خصوص تشکر خاص خود را از گل هایی چون مدیریت محترم این گروه وزین و همچنین عبدالوند- مختاری فرد- شرفی-  آرتین- رهگذر- ابراهیمی- سمیعی اعلام میدارم
 
 چهارم اینکه برای عزیزانی که متعلق به این وطن و سرزمین هستند اما بنا به دلایل متنوعی اکنون در غربت به سر میبرند
امید روزی را دارم که با آزادی خاطر و بدون هرگونه تشویش به آغوش وطن و دوستان و عزیزانشان برگردند
 
 پنجم اینکه برای آنهایی که هم اکنون با گرفتاری یا مشکل خاصی دست و پنجه نرم میکنند، خصوصا دوستانی که
در زمره هنرمندان یا عاشقان هنر هستند، آرزوی گشایش و رفع آن دارم
 
 ششم اینکه برای آنهایی که با عشق و علاقه، نیت خدمت به وطن و ملت و کمک به توسعه این گنجینه بزرگ
دارند، طلب قوت و دلگرمی و  انگیزه دارم و امیدوارم تحت هر شرایطی از حرکت نایستند و بدانند که
بسیاری از گلپسندان آنها را دوست دارند و برای سلامتیشان دست به دعا خواهند بود
 
هفتم و آخر اینکه به تک تک عزیزانی که به این گروه سر میزنند
پیشاپیش فرارسیدن سال نو را تبریک و جشن عید نوروز را شادباش میگویم
برای بنده دعایی نکنید، به یادم بیفتید کافی خواهد بود حتی اندکی
 
قربانتان محمدرضا کنعانی
 

No comments:

آرشیو مطالب