گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Thursday, March 17, 2011

مرضیه - بگذر تا بسوزم

درود به یاران گرانقدر
 
دوست گرامی که درخواست ترانه ای از بانو مرضیه را دارند
 
این ترانه به نام  " بگذر تا بسوزم " و از کارهای زیبای بانو مرضیه است
 
آهنگ این تصنیف را استاد همایون خرم در گام وصال ساختند و شعر آن
از تورج نگهبان است 
 
تقدیم به شما
فریبا امامیان
غمگین چو پاییزم از من بگذر
شعری غم انگیزم از من بگذر
 
سر تا به پا  عشقم ، دردم سوزم
بگذشته در آتش  شب چون روزم
 
بگذار   ای  بی خبر   بسوزم
چون شمعی تا سحر بسوزم
 
دیگر ای مه بحال خسته بگذارم
بگذر و  با  دل  شکسته  بگذارم
 
بگذر  از من  تا   بسوز  دل  بسوزم
در غم این عشق بی حاصل بسوزم
 
بگذر تا در شرار من نسوزی 
بی پروا  در  کنار  من نسوزی
همچون شمعی به تیره شبها
 
میدانی عشق ما ثمر ندارد
غیر از غم حاصلی دگر ندارد
بگذر  زین  قصه ی  غم افزا 
 
 
 
 

No comments:

آرشیو مطالب