گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Thursday, March 3, 2011

گلهای رنکارنگ دویست

درود بر جناب عبدالوند گرامی و دیگر دوستان. گلهای رنگارنگ شماره دویست از مرضیه در پیوند زیر قرار داده شد. مشحصات برنامه بطور کامل در دقیقه هشتم اعلام می شود

http://www.4shared.com/audio/TD2Q7Fc3/200-GR-Marziyeh.html


--- On Wed, 3/2/11, hossein abdolvand <hossein.abdolvand@gmail.com> wrote:

From: hossein abdolvand <hossein.abdolvand@gmail.com>
Subject: Re: درود
To: "latif gachkar" <latifgachkar@yahoo.com>
Date: Wednesday, March 2, 2011, 10:51 AM

با درود و سپاس
جناب گچکار ارجمند  شرمنده فراموش کردم شماره برنامه را بنویسم که برنامه 200 گلهاست بنده هم برنامه 200 را دارم و هم برنامه 200 ب
را آنچه بنده را برآن داشت تا مزاحم شما شوم لیست کامل گلها بود که در آن شعرای برنامه را غیر از اوحدی مراغه ای  آقایان مجد همدل شیرازی /ثابتی / برزو / عطار /  شیخ نجم الدین کبری / غنی
هم آورده شده 
از اینرو فکر کردم برنامه ای دیگر هم باید باشد و یا برنامه ای کاملتر
حال چنانچه برنامه کاملتری دارید برمن منت   میگذارید با ارسال آن
ارادتمند شما
عبدالوند


 
2011/3/2 latif gachkar <latifgachkar@yahoo.com>
درود بر جناب عبدالوند گرامی و با سپاس از تلاش شما. مشخصاتی که فرستاده اید با برنامه ای که من دارم یکی است. فقط توجه شما را به این جلب می کنم که برنامه دویست گلهای رنگارنگ دارای دو شماره است. دویست و دویست ب. مشخصاتی که اعلام کرده اید منطبق بر برنامه دویست است . در برنامه دویست ب آغاز آواز با - ای در دل من اصل تمنا همه تو - است. اگر این برنامه را ندارید آگاهم کنید تا برایتان بفرستم. باقی بقایتان.

--- On Tue, 3/1/11, hossein abdolvand <hossein.abdolvand@gmail.com> wrote:

From: hossein abdolvand <hossein.abdolvand@gmail.com>
Subject:
To: "latif gachkar" <latifgachkar@yahoo.com>
Date: Tuesday, March 1, 2011, 2:13 PM

با درود
جناب گچکار گرامی برنامه گلهای آرشیو بنده با مشخصات زیر خدمتتان ارسال میکنم
ولی با برنامه اعلام شده جنابعالی در فهرست کامل گلها متفاوت است چنانچه برنامه دیگری دارید خواهش میکنم برایم ارسال نمائید
ارادتمند
عبدالوند
 
 
زمان برنامه : ۴۲:۲۹ دقیقه
 
 
 

حجم برنامه : ۲۹/۷ مگابایت

شعر ابتدا :

 امشب از پیش من شیفته دل دور مرو         نور چشم منی از  چشم من ای نور  مرو 

آهنگ : دشتی

خواننده تصنیف : مرضیه

خواننده آواز :  مرضیه

گوینده : روشنک

شاعر : اوحدی اصفهانی( مراغه ای ) / 

مطلع تصنیف :

چه خوش سوزی ای عشق       دل افروزی ای عشق 

مطلع آواز :

به دریائی در افتادم که پایانش نمیبینم       به دردی مبتلا گشتم که درمانش نمیبینم

همکاری :

 محجوبی / تجویدی / جهانپناه / سلیم فرزان / میر نقیبی / رحمت الله بدیعی / علیرضا ایزدی / احمد مستان / ناصر افتتاح / مجد

اعلام برنامه : دارد در ابتدا

اعلام شماره : دارد در ابتدا

 

http://www.mediafire.com/?2zw4p0sgn5cmvmm

 




No comments:

آرشیو مطالب