گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Tuesday, June 21, 2011

شعر : گلستان غزل خیز


گلستان غزلخیز


چشم مهتاب که هر شب نگران من و توست

شاهد تاب و تب عشق نهان من و توست


آری از دیده ی صاحبنظران نیست نهان

آنچه در پرده ی اسرار میان من و توست


بارها خوانده ام از خط نگارین نگهت

نامه ی دل که دراو نام و نشان من و توست


چند فرهاد زمان قصه ی شیرین شنود

تازه کن عشق کهن را که زمان من و توست


نیست جز خلوت انس من و تو باغ بهشت

باقی قصه همه  وهم و گمان من و توست


سود سودای جهان نیز که جز نامی نیست

گر به نیکی نشود صرف زیان من و توست


گل من پند پذیر از نفس پیک بهار

که پیام آوری از فصل خزان من و توست


پای مغرور منه بر سر این خاک خموش

زآنکه آرامگه گمشدگان من و توست


من هم ای سایه ز خورشید سخن می گویم

فرق من با تو همین طرز بیان من و توست


قصه ی غصه مخوان تا هنرت هست صبا

کاین گلستان غزلخیز از آن من و توست

 

علیرضا صبای تبریزی


آدرس صفحه ی من در فیس بوک


https://www.facebook.com/home.php?sk=group_183345088383818&view=permalink&id=194036003981393#!/profile.php?id=100000017332396

No comments:

آرشیو مطالب