گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Saturday, June 25, 2011

Re: اعتراض

با سلام من با این فرموده عزیزمان موافقم
بعضی ها برای گذران زندگی از هر فضایی استفاده می کنند

2011/6/25 Ali Farzan <alifarzan72@yahoo.com>
رونوشت ایمیل
با سلام به مسئولین رادیو گلها باز لازم دیدم چند کلمه ای بعنوان
اعتراض بگوش همه دوستان گلها برسلانم گرچه مشکل میدانم اجازه
نمایش داده شود. روی کلام من با مدیران این بخش است که اجازه
میدهند هر اراجیفی بنظر دوستان برسد آقایان محترم بزرگ کردن
........مردان چه ربطی به رادیو گلها دارد نه از آنتان که شعرهای
ستاره را پخش میکنید نه از این کار تان!! هر برنامه ای بایستی یک
هدف داشته باشد هدف این برنامه چیست ؟؟چرا اجازه میدهید این مزخرفات
از این جا پخش شود ؟قبلا هم من مصادف با روز مرد اعتراض کردم
نتیجه نداشت کم کم واندک اندک این برنامه با عدم مسئولیت سازنده و
گردانندگانش به بیراهه میرود انوقت میگویند چرا فیلتر میشویم ؟؟؟
نه اینست که من فیلتر را تائید میکنم ؟ خیر هیچ برچسبی هم نزنید
آخه برادران عزیز هر سخن جائی و هر نکته مکانی داردفلان وبهمان
مردان چه ربطی به این برنامه فرهنگی که از طرفی افرادی مثل سلیمانی ها
ویارانش با زحمت زیاد گلها را تهیه  شاید بایک پنجم قیمت در اختیار
دوستان قرار میدهند انهم بجهت حفظ فرهنگ واصالت موسیقی ایزانی
از طرف دیگراین اگهی های پوچ وهرزه اگه مرحوم داود پیرنیا واستاد صبا و
بزرگان موسیقی ماکه بسیارند یک لحظه سر از خاک بردارند
این تبلیغات را در برنامه شما ببینند چه میگویند؟؟قضاوت با دوستان گلها
 


No comments:

آرشیو مطالب