گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Monday, October 17, 2011

« ترانه بسیار زیبای "امید زندگانی "با صدای الهه و Dinah Shore سال 1965

 
 <>
«ترانه امید زندگانی(رفتی از کنار من) با صدای  دینا شور»
 
Dinah Shore
 
دینا شور در بیست و نهم فوریه  سال 1916 در فرانسه متولد شد، او  یک  خواننده و همچنین هنرپیشه آمریکایی بود ، وی در بین سالهای 1940 تا 1960  یکی از معروفترین و محبوبترین خواننده های  زن آمریکا بوده است، که  در  بازیگری و  همچنین  برنامه های تلویزیونی  هم  با موفیقت  روبه رو  شد، دینا شور  در دهه هفتاد کم کم  بازنشته  شد   و سرانجام  در    24 فوریه  1994   درگذشت.
Dinah Shore
کلیپ بالا  گویا در یک  مسابقه   تلویزیونی  که مربوط  به خواندن  ترانه های  شرقی  بین خوانندگان در سال 1965  بوده  است  می باشد.
 
 
   
 
الهه
  الهه در طول فعالیت هنریش بیش از 700 ترانه اجرا کرد که همگی انها جز بهترین ترانه های رادیو هستند، ما در ارشیومان بیش از 430 ترانه از بانو الهه داریم، که هر کس اگر یه نگاه کلی به این مجموعه آثار داشته باشد، به هنر والای این خواننده پی خواهد برد.الهه با آهنگسازان و ترانه سرایان مختلفی و بزرگی همکاری داشته است که می توان به آهنگسازان همچون: مجید وفادار، بزرگ لشکری، جواد لشکری،عباس شاپوری،روح اله خالقی،پرویز یاحقی،جواد معروفی،حسین صمدی،حسن لشکری،همایون خرم،عطاالله خرم،کریم فکور،عماد رام،علی تجویدی،انوشیروان روحانی،ناصر زر آبادی،محمد حیدری،واروژان،حبیب اله بدیعی،محمد حیدری،رضا ناروند و.......... همکاری داشته است
الهه در اکثر برنامهه ای موسیقی رادیو حضوری فعال داشته است
از ترانه سرایانی که الهه با انها بیشترین همکاری را داشته می توان به : کریم فکور ،معینی کرمانشاهی،تورج نگهبان، بهادر یگانه،نوذر پرنگ،رهی معیری، عبدالله الفت،ابولحسن ورزی،دکتر نیرسینا،پرویز وکیلی، نواب صفا،بیژن ترقی،سیمین بهبهانی،نظام فاطمی و........ اشاره کرد.
 
 
   
آهنگساز:  غربی
دستگاه: اصفهان
بر اساس  این  ملودی  هم   نارملا   ترانه " با من کازچوک برقص"    را خوانده است

No comments:

آرشیو مطالب