گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Wednesday, October 19, 2011

Re:

درود بر شما سرکار خانم قائدی،
 
اگر در ایران هستید میتوانید همه برنامه های گلها را بر روی چهارده دی وی دی از گروه عاشقان گلها خریداری نمایید.
اگر هم خارج از کشور هستید سرکار خانم شیرازی می توانند تمامی مجموعه را برایتان بفرستند.
 
بهایی که برای خرید این مجموعه تعیین شده است  معادل قیمت دی وی دی های خام و هزینه پست است.
در ایران می توانید با آقای محسن سلیمانی در این گروه تماس بگیرید.
در خارج از ایران هم می توانید با سرکار خانم شیرازی تماس بگیرید.
 
سربلند و شادکام باشید.
 
ارادتمند،
احمد مختاری فرد
 
 
Sent: Wednesday, October 19, 2011 5:36 PM
 
سلام شما گلید محشرید سالارید حال کردم از این سایت زیبایتان بااجازه شما من همه ترانه ها را دانلود کردم زیاد وارد نیستم در سایت باید چکار کنم فقط از خداوند عشق بهترین احوالات رابرای تکتک شما ارزو می کنم گل باشید ولی عمرتان مثل گل نباشه از سر نیاز دوستتان دارم

No comments:

آرشیو مطالب