گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Wednesday, October 26, 2011

Fwd: تشکر



---------- Forwarded message ----------
From: amir taghipour <a.taghipour50@gmail.com>
Date: 2011/10/26
Subject: تشکر
To: mikhak.jk@gmail.com


سرور عزیزم جناب اقای کاظمیان

 

سلام خسته نباشید از اینکه با این همه پشتکار مارا از موسیقی سنتی بهره مند میفرمایید از صمیم قلب از شما سپاسگزارم . امیدوارم نقد بررسی و انتقاد های دوستان مایع دلسردی شما نشود.من هر روز در دفتر کارم با موسیقی ارسالی دوستان سپری می کنم و هر روز نسبت به گذشته به موسیقی سنتی علاقه پیدا میکنم. 

البته نا گفته نماند اگر موسیقی یک هنرمند جدید ببازار امده باشد پخش ان دور از انصاف است ولی اهنکهای گذشته چرا  در ضمن شما با اشتراک گئاشتن موسیقی با صدای اقای مختاباد ایشان را که تبحری در موسیقی اصیل دارند به هموطنان بیشتر می شناسانید و من معتقدم ایشان از کار شما بیشتر استقبال خواهند کرد.

سخن را کوتاه کرده برای شما شادکامی و بهروزی ارزو دارم .

ارادتمند امیر تقی پور


No comments:

آرشیو مطالب