گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Saturday, October 22, 2011

Re: دلم از مهر تو آکنده هنوز

درود بر شما سهيلا جان
شعري بينهايت زيبا بود سپاس فراوان از انتخاب اين شعر زيبا و اينكه آنرا در سايت قراردادي تا همه لذت ببرند
سالم و برقرارباشي
 

--- On Fri, 21/10/11, soheila moghaddam <moghaddam.soheila@gmail.com> wrote:

From: soheila moghaddam <moghaddam.soheila@gmail.com>
Subject: دلم از مهر تو آکنده هنوز
To: friends-of-radio-golha@googlegroups.com
Date: Friday, 21 October, 2011, 12:41 PM

شعری از زنده یاد حمید مصدق
 تقدیم به دوستدارانش
 
 
گفته بودند که از دل برود یار چو از دیده برفت
سالها هست که از دیده ی من رفتی لیک
دلم از مهر تو آکنده هنوز .

دفتر عمر مرا
...
دست ایام ورقها زده است
زیر بار غم عشق
قامتم خم شد و پشتم بشکست
در خیالم اما
همچنان روز نخست
تویی آن قامت بالنده هنوز .

در قمار غم عشق
دل من بردی و با دست تهی
منم آن عاشق بازنده هنوز .

آتش عشق پس از مرگ نگردد خاموش
گر که گورم بشکافند عیان می بینند
زیر خاکستر جسمم باقیست
آتشی سرکش و سوزنده هنوز
 
بامهر
سهیلا مقدم

No comments:

آرشیو مطالب