گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Sunday, April 8, 2012

گفتی دلم گرفته

با سلام و احترام و آرزوی بهرروزی در آغازین روزهای سال و واپسین روزها ی در پیش  

 سرروده ی ذیل تقدیم میشه به همه مدیران و  همراهان و همدلان ردایو گلها

                                                                                            با احترام

                                                                                 مهرداد عسکری بهبهانی

گفتی دلم گرفته

   نوشته شده توسط: مهرداد    ارسال به

گفتی دلم گرفته

گفتم رو به دریا بازش کن

اگردریا نداری پنجره رو بازش کن

گفتی کشتی به گل نشسته

گفتم بادبانش رو در مسیر بادش کن

گفتی به پام زنجیربستن

گفتم از بند آزادش کن

گفتی دلم گواه نمی ده که از راه رسیده

گفتم درانتظار باش پیدایش کن

گفتی در خیالم و توهم

گفتم سرابه رو رهایش کن

گفتی چشمه ها دیگه آب ندارن

گفتم با اشک چشات سیرابش کن

گفتی دلم موج داره

گفتم چوموج بیقرارش کن

گفتی شبا دیگه ستاره ندارن

گفتم در کویر پیدایش کن

گفتی دلم تنگه

گفتم با دوست همراهش کن

گفتی دریا طوفانیه

قایقها رفتن به دریا

تو ساحل قایقی نیست

گفتم فانوس دریایی رو روشنش کن

گفتی خیلی در انتظارش موندم

گفتم خدا رو خدارو  صدایش کن

 

                                               مهرداد  عسكری بهبهانی

                                                91/1/20( مهر)

 

No comments:

آرشیو مطالب