گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Tuesday, April 24, 2012

Fw: گروه گلها خیلی تغییر کرده


من عاشقم بر روی تو بر ان دست و بر موی تو آرمین عزیزم
 
آرزو میکنم که به زودی بهترین کادو را از دست من بگیری یک کوالا خوشگل از استرالیا
 
دوست عزیز و نازنین,
 ما دیگر گروه نیستیم ما یک خانواده بزرگ هستیم با عقیده های مختلف با مدیری با معرفت آقای فرح بخش نازنین سرپرست این خانواده,  هرگز همدیگر را تنها نمیگذاریم
دلمان در هر کجا که باشیم برای همدیگر می طپت غمخوار و دوست هستیم.
  در هر شرایط در کنار همدیگر هستیم. برای برادر عزیزم آقای کاظمیان نوشتم هر ختمتی از دست من بیاید کوتاهی نمیکنم اعلام آمادگی کردم.
 و اگر در این مدت ۳ سال که عضو گروه هستم چیزی گفتم یا نوشتم که کسی از من دل خور شده از صمیم دل از همگی پوزش میطلبم و تقاضا   بخشش.
 
به سلامتی آرمین عزیزم ۵ set  مجموع گلها  14 DVD, آثار بانو قمر مصاحبه های بانو در رادیو به ۵ نفر تقدیم میکنم از عزیزانی که در خارج هستند لطفآ به من ایمیل بزند و این مجموع را از من کادو بگیرند
شاد و خرم باشید نسیم

----- Forwarded Message -----
From: Asim Violin <asim.violin@yahoo.com>
To: "friends-of-radio-golha@googlegroups.com" <friends-of-radio-golha@googlegroups.com>
Sent: Tuesday, April 24, 2012 6:31 AM
Subject: گروه گلها خیلی تغییر کرده

دوستان عزیز سلام
 
 گروه گلها خیلی تغییر کرده حدود دو سالی می شود که فرصت نداشتم به جمع شما سروران ملحق شوم اما واقعا قدیمها خیلی با صفاتر بود
هر شخصی هر آنچه که داشت و گمان می کرد که برای اعضا جالب و مفید باشد به اشتراک می گذاشت اما حالا ...........!
اگر استاد ادب و معرفتم جناب کاظمیان و لطیف خان گچکار و چند تن دیگر، خدای نکرده از این گروه کنار بکشند دیگر.......!
منتظر دیگران نباشید از خودتان شروع کنید و گرنه.............!
خدایا سلامتی کامل ارمین عزیزم رو به حرمت این دل با صفا و بزرگ جناب کاظمیان خواستارم
دوستان از همه کسانی که این نامه رو میخوانند خواهش میکنم برای ارمین عزیز یک آرزو قشنگ به سلیقه ی خودتان به گروه ارسال کنید
شاید این پیام آخر من به گروه باشد چون متاسفانه فرصتم اندک است
اما امیدوارم گروه وزین گلها به آن دوران گذشته با آن حال و هوای دلنشین خود بازگردد
 
دوستدار شما بنده کمترین خدا
 


No comments:

آرشیو مطالب