گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Wednesday, July 24, 2013

شکایت دل _ پروین

شکایت دل
...
آهنگ:همایون خرم   شعر:نظام فاطمی   دشتی   خواننده: پروین
...
توعشق جاویدم دیدی؟ چه فتنه ها دیدم !  دیدی؟
چو ابرخونین هرشامی غروب خورشیدم دیدی
دگرچه میخواهی ای دل کنون که نومیدم دیدی
! ازدست توای دل دیوانه شدم
پیمانه  کش هر میخانه  شدم
زمانی ای دل ، خوش بودی
به شادیم     ره      بنمودی
! پیام ناکامی به نگاهی آوردی
که مهرماهِ من دردامن پروردی
که گفته بودای دل، این مشکل بگزینی
که خون شوی ازغم ، برچشمم بنشینی
! ازدست توای دل دیوانه شدم
پیمانه  کش  هر میخانه  شدم
به خدا درزیرچرخ کبودای دل
چوتو بی پروایی کس نشنود ای دل
تو اسیر مهر وعاطفه خویشی
که ازاین شیدایی سوزتوبود ای دل
بلای به سینه نشسته تویی
که عهد وفا نگسسته تویی
تویی به خدا دلِ خسته تویی
بلای به سینه نشسته تویی، که عهد وفا نگسسته تویی، تویی به خدا دلِ خسته تویی
! ازدست توای دل دیوانه شدم
پیمانه  کش هر میخانه  شدم
.......
...
با مهر و احترام
حمید شجاع الدینی




No comments:

آرشیو مطالب