گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Wednesday, July 24, 2013

درخواست ترانه هایی از زنده یادان تاجیک و آقاسی

دوستان عزیزم سلام

دوتا ترانۀ قدیمی رو که مدتیه دنبالشون هستم اگه دارید برام آپلود کنین

1.او هم بار سفر بست                   تنها ماندی دل من
   بی او در شام غمها                 برجا ماندی دل من
   تا دور از آن دلدارم من          چون چشم اوبیمارم من
            برمیخیزد می اوهرشب                  از جان آه
            بی او گویم درد هجرانم                       با ماه
                               تاجیک



 2.کم بیا دنبال من نیا دم خونمون                         میسینه از پنجره دختر همسایمون
                                   میره میشینه میگه راز مارو با همه 
میایی پنهون بیا میروی پنهون                    ماه که دراومد بیا وقتی خروس خوند برو
                                   اگه میخوایی منو به خواستگاریم بیا
                                                  آقاسی


بقول زنده یاد آقاسی عزیزم : خیلی ام ممنون
.
.
.
.
.
.
.
.        

No comments:

آرشیو مطالب