گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Saturday, July 20, 2013

Re: هستی سوز _ دلکش

جناب شجاع الدینی عزیز، با عرض  سلام و تشکر 
آدرس مدیفایر که برای دو اجرای ترانه " هستی سوز " ارسال فرمودید، درست کار نمیکند. ممکن است لطف کنید فایل این دو اجرا را مستقیما ارسال کنید. ممنون از شما 
بهنام   

De : Hamid shojaadini <shojaadini@yahoo.com>
À : "rickplay_1@yahoo.com" <rickplay_1@yahoo.com>; Edouard-Henri De Sèze <desezeedouardhenri@yahoo.fr>; hamid zagrous <friends-of-radio-golha@googlegroups.com>
Envoyé le : Samedi 20 juillet 2013 16h19
Objet : Re: هستی سوز _ دلکش

با عذرخواهی از دوستان و تشکر از آقایان ودربندی و بهنام عزیز برای اطلاع رسانی شان 
ترانه پیوستی و نوشتارآن مربوط به ترانه( عشق منی) دلکش از ساخته های محمد شیرخدایی میباشد که شعر آن ازمحمد قهرمان(سحر) است اشتباها به اطلاعات ترانه هستی سوز پیوست شد !!! اما ترانه هستی سوز ،با دو اجرای 1 و 2 در یک فایل با حجم 15 مگ از خانم دلکش در پیوند زیر تقدیم دوستان عزیز میگردد.    با مهر و احترام  شجاع الدینی

http://www.mediafire.com/download/nh9882lia9m85xa/Hasti_soz_Delkash-2_ejra.rar

From: Hamid shojaadini <shojaadini@yahoo.com>
To: hamid zagrous <friends-of-radio-golha@googlegroups.com>
Sent: Saturday, July 20, 2013 1:14 AM
Subject: هستی سوز _ دلکش

هستی سوز
...
آهنگ:علی تجویدی  شعر:اسماعیل نواب صفا  ابوعطا  خواننده:دلکش
...
دلبرمن، تو شه خوبانی یارا
مونس دل،توامید جانی یارا
ماه منی،عشق منی،جانِ جهانی
میخواهم..... که یارمن توباشی
 تا هستم..... کنار من تو باشی
 عزیزجان تویی تو، نگارمن توباشی
! ای جان ودل قربان تو
! جان ها ، فدای جان تو
!!! سوزد دل ازهجران تو، آه
این دل من ، زغمِ هجران میسوزد
روزوشب از،غم بی پایان میسوزد
حال دلِِ زارِمن ای گل تو ندانی
میخواهم...... که یارمن توباشی
تا هستم.....کنار من توباشی
عزیزجان تویی تو، نگارمن تو باشی
جان توای جانان من! وصلت بود درمان من
!!! آه ازغمِ هجران من آه
............
با مهر و احترام
حمید شجاع الدینی

--
 
---
شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده‌اید که در گروه Google Groups "دوستان راديو گلها" مشترک شده‌اید.
برای لغو اشتراک در این گروه و قطع دریافت ایمیل از آن، ایمیلی به friends-of-radio-golha و unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
برای گزینه‌های بیشتر، از https://groups.google.com/groups/opt_out دیدن کنید.
 
 




No comments:

آرشیو مطالب