گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Wednesday, November 7, 2007

کتابهای رایگان فارسی Re: سروده زیبا ناوک به نام گدایی

سلام
نویسنده هم از ادبیات زیاد می داند و هم از مفهوم حقیقی عشق
با کمی تامل می توان به مفهوم این اشعار و منظور شاعر دست چیدا کرد
 
On 11/6/07, Reza Abdolmotallebi <abdolmotallebi_md@yahoo.com> wrote:
  1.                                                                                                                                                                                                                                                                     سلام                                       
                                                                                                                                                                                     :  لازم دانستم عرض کنم
         .نویسنده محترم نه مفهوم مقدس عشق را فهمیده نه از ادبیات چیزی میداند
----- Original Message ----
From: hamid jallayerian < h_jallayerian@yahoo.com>
To: Group kave ahangar <adabestan-kaveh-ahangar@yahoogroups.com >; persiskiknigi@googlegroups.com; Group < farsibooks@yahoogroups.com>; Group <forough_farokhzad@yahoogroups.com>
Cc: Ziba nobary < zibanawak@googlemail.com>
Sent: Thursday, October 25, 2007 1:52:34 AM
Subject: کتابهای رایگان فارسی سروده زیبا ناوک به نام گدایی

 
دوستان نازنینم
سروده ای از زیبا ناوک بنام گدایی تقدیمتان میکنم
شادباشید
 
 
 

تقديم به يك زن 50 و چند ساله، كه گدايي عشق مرد جواني را مي كرد كه قصد ترك او را داشت

 

دیگر  گدایی   نمی کنم

 

خیاری را در مقعدم می نمایم و بطری شیشه ای را در واژنم

تا خود را به  ارگاسموس و اوج لذت جنسی ام برسانم

اما از تو ای مرد  !  گدایی و التماس محبت و عشق ات را دیگر نمی نمایم ،

 نه ، دیگر نمی نمایم .

برو ! برو ! که من دیگر ترحم عشق ات را نمی خواهم

و منت صدقه مهربانی هایت را نمی خواهم

طنین صدایت دیگر برایم زندگی بخش و خسته نیست

                                                   و سر برشانه ات نهادن دیگر آرام بخش ام نیست

نه ، نه  !  گذشت آن زمان عاطفه ، گذشت

آه چه نادان بودم من که به آن بارها " کردن" ها    در طول شب در آن تاریک خانه از همه جا بسته ،دل خوش کرده بودم ، اما در مجامع دوستان کدام خانم ، کدام خانم نامیده می شدم و مانند مگسی با اکراه از پیش ات رانده می شدم .

آری من خود ارضایی می کنم ، خود ارضایی

و تف می اندازم بر آن موعظه گران شرعی وعرفی که آن را حرام و ناخوش می پندارند.

در چه  توّهم  کاذبی  بودم من  که  آری ، مرد  ،  تنها تویی برایم !

و بدون تو می میرم !  بدون تو می میرم !

التماست می کردم ، نه به تو نمی گفتم و برای داشتن تو مانند کولی های دوره گرد   دورسرت  می گشتم، تا  تو را از دست  ندهم .

التماس لبخندت را می کردم ، التماس نوازشت را ، التماسِ کردن ات   را .  

اما چه غافل بودم من! چه غافل!  که من با دور سرت گشتن ها خود را به قربانگاه

می بردم،  خود را ، و روز به روز  بدون آ نکه آ گاه باشم از تو

دور می شدم ، دور می شدم ، دور

تلخ است  اینک تلخ ، واقعیتی که امروز آن را شاهدم، اما از درونم جوانه درک و فهم حقیقت را رو به روئیدن می بینم، جوانه بیداری، جوانه شکفتن

کودکی بودم نیازمند عشق و محبت           هر چند در کالبد زنی 56 ساله

کودکی بودم  در پی تأئید شدن ،          پذیرفته شدن ،  دوست داشته شدن ،

                  هر چند در کالبد زنی 56 ساله

زنی 56 ساله بودم و یائسه و 15 – 10 سال پیرتر از تو

اما کِه بود که پرده بردارد و ببیند که من،  مانند   کودک  یتیم  گریان

دامن نامادری ام را از پشت می کشم  تا بر من، کوته نگاهی هر چند خشن   بیاندازی .

آه ، آه ، آه    اینک آهی از ته دل می کشم، اما   آرامم

و نگاهم را به افق روشن در آن، نه در دور دورها می افکنم و سر بلند   می کنم

و به خود دوباره نگاهی می اندازم که تو گوئی دوره آن کودکی در حال سپری شدن است

و مغرورانه صدایی که همیشه ضعیف بوده است و آرام، را   

به فریادی مبدّل  می سازم و می غرّم.

هی ! تو ، ای ، مردی که  به  بزرگی   کیر  خود  می بالیدی    

و  به  سفتی  عضلات   اندامت        و جوانی خود را هر روز بر رخ من می کشیدی !

برو ، برو ، برو  و آسوده زی !

که من اینک بر روی پا های خود ایستاده ام       و براستی زنی 56 ساله هستم

برو ! که من اینک بی تو هم می توانم زندگی زیبایی داشته باشم

        و بی تو هم می توانم زنده و شاد باشم !

 

Ziba          Hamburg           08 . 08 . 05     

http://home.arcor.de/ziba-nawak


__________________________________________________
Do You Yahoo!?
Tired of spam? Yahoo! Mail has the best spam protection around
http://mail.yahoo.com

 

__________________________________________________
Do You Yahoo!?
Tired of spam? Yahoo! Mail has the best spam protection around
http://mail.yahoo.com


 


--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
اين نامه به دنبال عضو يت شمادرگروه كتابهاي رايگان فارسي برايتان ارسال شده است.
نامه هاي خودرا به اين آدرس براي گروه بفرستيد:

persiskiknigi@googlegroups.com

براي قطع اشتراك به اين آدرس نامه بفرستيد:
 persiskiknigi-unsubscribe@googlegroups.com

 توجه داشته باشيد كه از تاريخ 10 مه 2007ارسال نامه ها نياز به مديريت ندارد ولذا عده اي ممكن است برايتان هرزنامه يا نامه حاوي ويروس ارسال كنند.
لذا توصيه مي كنم براي پيشگيري از آسيب فقط فايل هاي پي دي اف را باز كنيد وبقيه فايلهاي دريافتي راحذف كنيد.

For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/persiskiknigi?hl=en

برای کمک به تداوم کار ما نامه های گروه را براي دوستان كتابخوان خود بفرستید
(forward)
واز آنها بخواهید که در گروه عضو شوند.

آدرس وبلاگ:
http://persianbooks2.blogspot.com

گروه اطلاع رسانی وبلاگ:

http://groups.google.com/group/persiskiknigi
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

No comments:

آرشیو مطالب