گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Friday, November 30, 2007

کتابهای رایگان فارسی من رازداری را قبول ندارم

دوستان نوشته ای دیگر از کتاب عادتی؟!  عادتی؟! عادتی ؟! را به شما تقدیم می کنم

 

من راز داری را قبول ندارم

 

من راز داری را قبول ندارم 

من محرم اسرار نیستم 

من حرفهای همه را به همه می زنم

من اعتماد و اطمینان  مردم را نمی خواهم

من راز داری را قبول ندارم

و با این ضد ارزش نمی خواهم باعث تفرقه و جدائی انسان ها از هم بگردم

برای من همه یکسا ن و یک حق هستند

و نمی خواهم با داشتن راز یکی از دیگری جدا شوم

من برآنم که همه باید حقایق را بدانند

من راز داری را قبول ندارم 

و (1 ) Privat    و (2 )Intim  را نمی شناسم

بگذار برای آنکه (3 )Schweigepflicht   را نمی پذیرم،            

مرا از طبا بت، وکالت و هر آنچه کار با رازها در میان است منع ام  نمایند.

من محرم اسرار نیستم  و کسی را هم منع نمی کنم که از من به کسی بازگو ننماید.

من  محرم اسرار نیستم   و محرم اسرار هم نمی خواهم

شما حرف های مرا به همه بزنید و راحت و آسوده پشت سر من صحبت کنید

و هر سئوالی هم که از من دارید بی پروا و بی شرم بپرسید

من همه سئوالات شما را پاسخ خواهم داد

من فضولان و کنجکاوان را دوست دارم و از دخالت آنها در همهً امور خوشم می آید

اگر فضولان و کنجکاوان نبودند

 چگونه می توانستیم که از تجارب و دستاورد های دیگران درس و آموزش ببینیم؟

من فضولان و کنجکاوان را می ستایم

 

من غیبت کردن و پشت سرگوئی را نکوهش نمی کنم

و خوش حالم که دیگران ایده ها و روش زندگی مرا برای همدیگر بازگو می کنند

من صمیمانه از غیبت کنندگان تشکر می کنم

 

چه باک است از پشت سرگوئی ها!    بگذار که دلها خالی شوند

چه باک است از حرف همدیگر زدن ها!      بگذار که پرده ها کنار روند

چه باک است از ناسزاگوئی ها!           بگذار که غمها و عقده ها بیرون ریزند

Egal (4 ) است     Egal  

برای من پشت سر گوئی  و رک گوئی رو در رو!

بگذار که  ( 5 ) einfach   همه در هر جائی که هستیم

راحت و آسوده  بدون اندیشه و نگرانی سخن بگوئیم و همه جا جاری و روان شویم!

اگر ریگی در کفش من نیست         چه باک است رازهایم بر ملا شوند

اگر خرده شیشه ای در تنم نیست    چه باک است اسرار من زبانزد دیگران شوند

اگر صاف و صادق هستم         چه باک است که حقایق زندگیم عیان شوند

من راز داری را قبول ندارم   و محرم اسرار و راز دار مورد اعتماد هم نمی خواهم!

 

Ziba              Hamburg       01.05.05

http://home.arcor.de/ziba-nawak

zibanawak@gmail.com

 


1-Privat :   شخصی - خصوصی

2-Intim    مسائل درونی و بسیار خصوصی فردی  : 

3-Schweigepflicht وظیفه راز داری و محرم اسرار بودن   :

4-Egalیکسا ن – برابر  :

5-Einfach : ساده - راحت 

 


--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
اين نامه به دنبال عضو يت شمادرگروه كتابهاي رايگان فارسي برايتان ارسال شده است.
نامه هاي خودرا به اين آدرس براي گروه بفرستيد:

persiskiknigi@googlegroups.com

براي قطع اشتراك به اين آدرس نامه بفرستيد:
 persiskiknigi-unsubscribe@googlegroups.com

 توجه داشته باشيد كه از تاريخ 10 مه 2007ارسال نامه ها نياز به مديريت ندارد ولذا عده اي ممكن است برايتان هرزنامه يا نامه حاوي ويروس ارسال كنند.
لذا توصيه مي كنم براي پيشگيري از آسيب فقط فايل هاي پي دي اف را باز كنيد وبقيه فايلهاي دريافتي راحذف كنيد.

For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/persiskiknigi?hl=en

برای کمک به تداوم کار ما نامه های گروه را براي دوستان كتابخوان خود بفرستید
(forward)
واز آنها بخواهید که در گروه عضو شوند.

آدرس وبلاگ:
http://persianbooks2.blogspot.com

گروه اطلاع رسانی وبلاگ:

http://groups.google.com/group/persiskiknigi
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

No comments:

آرشیو مطالب