در مورد فيلترينگ رپيدشر

باسلام به دوستان عزيز
در چند روز گذشته ايميلهايي از طرف اعضا محترم دريافت کرده بودم مبني بر اينکه سايت رپيدشر (Rapidshare) فيلتر مي باشد. با شنيدن اين خبر کلي تعجب کردم، و ترديد داشتم که رپيدشر فيلتر شده باشه، وقتي شکم بيشتر شد که ديدم در اينترنتي که خودم استفاده مي کنم سايت رپيدشر هنوز فيلتر نيست.
اما چون ايميلهاي دوستان در حال افزايش بود، ديروز با مسئولين ذيربط تماس داشتم و صحت و سقم ماجرا را پرسيدم و در پاسخ گفتند بله سايت رپيدشر در ليست فيلترينگ قرار گرفته!
جهت مزيد اطلاع دوستان بايد عرض کنم سايت رپيدشر بزرگترين و قدرتمنترين وب هاستينگ دنياست و طبق آمار سايت الکسا، اين سايت (رپيدشر) در رتبه 6 پرطرفدارترين سايتهاي کاربران ايراني قرار دارد.
يوتيوب، فليکر، بلاگرولينگ، دليشز(خوشمزه)، وردپرس و حالا نوبت به رپيدشر رسيد!
بقيه حرفهايي که مي خوام بزنم اونقدر تکراري هست که نه شما وقت خوندنش را داريد و نه من حوصله گفتنش را ...
ختم کلام: گر ناله بود ناله من، گوش بود گوش تو .... همين ميشه!

موخره: به علت مسافرت، در دو روز آينده روزانه منتشر نخواهد شد ... بعدا نگيد نگفتم!

باقي بقايتان!