10 آدرس ايميل مفيد،
وقتي که به اينترنت دسترسي نداريد!

باسلام
 

حتما تا حالا پيش اومده که در جايی باشيد که به اينترنت دسترسی نداشته باشيد ولی به شدت به اينترنت احتياج داشته باشيد!! شايد بخوايد يه مطلبی رو تو وبلاگتون بذاريد،يا بخوايد ويدئويی رو آپلود کنيد و…..
اون وقت چکار ميکنيد ؟! حتما در به در دنبال يه کافی‌نت ميگرديد ولی اگه کافی‌نتی هم نبود چي؟؟!
خوب باز هم نبايد مايوس بشيد. شما ميتونيد با استفاده از آدرس‌های ايميل تمام کارهای بالا رو به راحتی هر چه تمامتر انجام بديد! وقتي نياز به موبايلی دارين که به سرويس MMS دسترسی داشته باشه!

  1. pdf@koolwire.com : اگر فايل آفيس و يا عکسی دارين که ميخواين به فايل PDF تبديلش کنيد،فقط کافيه که اونو به اين آدرس ميل کنيد تا بعد از چند دقيقه اون فايل PDF رو براتون ارسال کنه!

  2. photos.flickr.com@…. : فليکر به شما يک آدرس واحد ميده،که ميتونيد از طريق ايميل در اون عکس آپلود کنيد!Subject ايميل به عنوان تيتر عکس و متن ايميل به عنوان توضيحات عکس در نظر گرفته ميشه.

  3. e@xpenser.com : با استفاده از اين آدرس ميتونيد به رزرو يک سفر بپردازيد!

  4. go@blogger.com : با استفاده از اين آدرس ميتونيد در هر وبلاگي در سرويس بلاگر مطلب ارسال کنيد.اين قابليت رو ميتونيد از قسمت "Send to Blogger" در داشبورد بلاگر فعال کنيد!

  5. upload@upload.slideshare.net : اگر شما يک سند پاورپونت و يا يک فيل PDF داري ميتونيد با ارسال اون به اين آدرس اونو در سايت Slideshare به اشتراک بگذاريد!

  6. mms.youtube.com@… : اگر ويدئويی داريد و ميخوايد اونو در يوتيوب آپلود کنيد (و به اينترنت هم دسترسی نداريد!) کافيه اونو به اين آدرس ميل کنيد تا در پروفايل شما در سايت قرار بگيره! اين سرويس رو ميتونيد از اينجا فعال کنيد.

  7. pdf2txt@adobe.com : ميتونيد با ارسال فايلهاي PDF به اين آدرس يک تبديل‌شده اون رو به يک فايل متنی تحويل بگيريد! همچنين از آدرس pdf2html@adobe.com براي تبديل PDF به HTML استفاده کنيد.

  8. prod.writely.com@… : ميتونيد استاد خودتون رو به سرويس Google Docs ارسال کنيد و اون رو از طريق موبايل هم مشاهده کنيد.(docs.google.com/m) اين قابليت رو با رفتن به اينجا فعال کنيد!

  9. rmilk.com@… : وقتی شما در سرويس Remember The Milk ثبت‌نام کنيد،به شما يک آدرس ايميل داده ميشه.که با ارسال ايميل به اين آدرس اون ايميل خود به خود به يک Task تبديل شده تا شما رو در هنگام مورد نظر مطلع کنه!

  10. wsmith@wordsmith.org : اگر ميخوايد يک فرهنگ‌لغت همراه داشته باشيد از اين آدرس استفاده کنيد.کافيه يک ايميل خالي رو به اين آدرس ارسال کنيد و مثلا در بخش Subject بنويسيد : define myword

البته اين آدرس‌ها زماني کاربر داره که خط تلفن شما از سرئيس MMS پشتيباني کنه!