آهنگ های آنلاین را دانلود کنید

باسلام
سایت هایی مثل last.fm دارای منابع گسترده ای از آهنگ های آنلاین هستند اما برای کاربران اینترنت در داخل کشور به دلیل سرعت پایین اینترنت ، امکان شنیدن آنها چندان مقدور نیست. از طرفی همه ما دوست داریم آهنگ هایی را که دوست داریم را روی کامپیوترمان داشته باشیم تا هر زمان که دوست داشتیم به آنها گوش دهیم.
روشهای متعددی برای دانلود این آهنگ ها وجود دارد که همه آنها دارای مشکلات و ضعف های خاص خودشان هستند.
تیم نویسنده برنامه Orbit Downloader محصول دیگری عرضه کرده است.Free music zilla کار دانلود از شبکه های موسیقی را برای شما راحت میکند. این برنامه کوچک دقیقا برای همین ساخته شده که لینک آهنگ مورد نظر شما را در سایت های موزیک آنلاین پیدا کرده و دانلود نماید.

از قابلیت های این برنامه می توان به موارد زیر اشاره کرد:
+ امکان دانلود از تعداد زیادی از شبکه های موزیک
Free Music Zilla اولین نرم افزاری است که بطور انحصاری برای دانلود از شبکه های موسیقی طراحی شده است.این برنامه امکان دانلود موزیک از سایت هایی مانندimeem, last.fm, pandora, myspace, iJigg, MOG و غیره را فراهم می کند.
+ عبور از تکنولوژی ضد دانلود بکار رفته در سایت هایی مثل Last.fm و IEEM
به عنوان اولین برنامه پیشرو در زمینه دانلود موزیک از سایتهای موسیقی آنلاین،این برنامه محدودیت های قرارداده شده برای دانلود توسط تکنولوژی های بکار گرفته شده در سایت هایی مانند Last.fm و IEEM را از بین برده است.در نتیجه کاربران می توانند براحتی از این سایتها نیز دانلود کنند.
+ پشتیبانی از IE،Firefox،Maxthon،Opera و تمام مرورگرهای رایج دیگر
این برنامه با تمام مرورگرهای اینترنتی از قبیل IE, Firefox, Opera, Netscape, Maxthon, Avanta سازگار است.اطلاعات بیشتر
+ بسیار سبک با حجم کم و استفاده از منابع RAM اندک.
حجم برنامه تنها 540 کیلوبایت است و دانلود آن براحتی برای همه امکان پذیر میباشد.استفاده از CPU در این برنامه در حد صفر و استفاده از RAM در آن کمتر از 5مگابایت در هنگام دانلود است.
+ رایگان! بدون بدافزار و جاسوس.
عاری بودن این برنامه از نرم افزارهای مخرب بصور 100% توسط سایت معتبر Softpedia تضمین می گردد.در این نسخه از برنامه امکان دانلود 10 فایل در روز وجود دارد.در نسخه Plus این برنامه که بزودی عرضه می گردد،محدودیتی در تعداد دانلود روزانه نخواهد داشت.

برای دانلود از شبکه های موسیقی ، کافیست بر روی دکمه پخش آهنگ مورد نظر در سایت کلیک کنید تا برنامه بصورت خودکار لینک آن را شناسایی کند.سپس با انتخاب لینک و زدن کلید Download عمل دانلود را انجام دهید.
نسخه 1.0.4 از این برنامه را می توانید از اینجا دریافت نمایید.


موخره: با تشکر ويژه از خانم مهندس دولتي