گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Wednesday, April 22, 2009

Re: یک پرسش

سرکار خانم صدف

 

این شعر مولانا که بیت اول غزل معروفیست به همین شکل نوشته و خوانده میشود و شما صحیح نوشته اید . اگر بجای کلمه بودم از بدم استفاده شده بدلیل رعایت وزن مفتعلن است که چهار بار در طول هر مصرع تکرار میشود و با کلمه شدم قافیه درونی میسازد.

این غزل زیبا در آلبوم شورانگیز با صدای اساطیری شهرام ناظری و نوای ساز استادعلیزاده بسیار شنیدنی است.

 

با احترام - هندیانی




--- On Tue, 21/4/09, sadaf v <sadaf_hd1357@yahoo.com> wrote:
From: sadaf v <sadaf_hd1357@yahoo.com>
Subject: یک پرسش
To: friends-of-radio-golha@googlegroups.com
Date: Tuesday, 21 April, 2009, 2:38 PM

با سلام خدمت همه بزرگواران من مزاحمتان هستم

که سئوال کنم آیا کسی در میان دوستان میتواند به من

کمک کند که طریقه درست این شعر را برایم بنویسد؟

آیا این شعر بهمین شکل درست است یا نحوه دیگری

خوانده میشود . بسیار ممنون خواهم شد شعر این است

 

مرده بدم   زنده شدم   گریه بدم  خنده شدم

دولت عشق آمد و من  دولت  پاینده  شدم

با احترام صدف




Get your new Email address!
Grab the Email name you've always wanted before someone else does!

No comments:

آرشیو مطالب