گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Friday, April 24, 2009

[yaghin] راننده‌ی تاکسی





---------- Forwarded message ----------
From: Mehdi Niknami <mniknami@gmail.com>
Date: 2009/4/21
Subject: FW: راننده‌ی تاکسی
To: "@MyFriends" <m4friend@gmail.com>


مسافر تاکسي آهسته روي شونه‌ي راننده زد چون مي‌خواست ازش يه سوال بپرسه راننده جيغ زد، کنترل ماشين رو از دست دادنزديک بود که بزنه به يه اتوبوساز جدول کنار خيابون رفت بالانزديک بود که چپ کنهاما کنار يه مغازه توي پياده رو متوقف شد براي چندين ثانيه هيچ حرفي بين راننده و مسافر رد و بدل نشد سکوت سنگيني حکم فرما بود تا اين که راننده رو به مسافر کرد و گفت: "هي مرد! ديگه هيچ وقت اين کار رو تکرار نکن من رو تا سر حد مرگ ترسوندي!" مسافر عذرخواهي کرد و گفت: "من نمي‌دونستم که يه ضربه‌ي کوچولو آنقدر تو رو مي‌ترسونه" راننده جواب داد: "واقعآ تقصير تو نيستامروز اولين روزيه که به عنوان يه راننده‌ي تاکسي دارم کار مي‌کنم آخه من 25 سال راننده‌ي ماشين جنازه کش بودم!"

 

No virus found in this incoming message.
Checked by AVG - www.avg.com
Version: 8.0.237 / Virus Database: 270.11.0/1959 - Release Date: 02/18/09 20:55:00




__._,_.___


www.yaghin.com
www.yaghin.blogspot.com




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

آرشیو مطالب