گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Saturday, May 23, 2009

گلهای رنگارنگ 436

با درود بر جناب زرین‌کوب همراه و تمامی هم‌پیمانان همدل

 

برنامه گلهای رنگارنگ شماره 436 در پوشه بنده و به نشانی زیر قرار گرفت:

 

http://www.4shared.com/file/107235649/22b2a026/GR_436.html

 

درون نژند مباد،

سیامک کسروی

--- On Sat, 5/9/09, Siamak Kasravi <siamak_kasravi@yahoo.com> wrote:


From: Siamak Kasravi <siamak_kasravi@yahoo.com>
Subject: Re: لیست ارشیو موجود گلها برای مبادله تقدیم می گردد
To: "Farzan Zarinkoob" <zarinkoob@googlemail.com>
Date: Saturday, May 9, 2009, 2:51 AM

درود

 

با سپاس فراوان از بنده نوازیهای شما بسیار دوست نادیده، به چشم می نهم و تا مرز یارا می کوشم.

 

درونت نژند مباد،

سیامک

--- On Wed, 5/6/09, Farzan Zarinkoob <zarinkoob@googlemail.com> wrote:


From: Farzan Zarinkoob <zarinkoob@googlemail.com>
Subject: Re: لیست ارشیو موجود گلها برای مبادله تقدیم می گردد
To: "Siamak Kasravi" <siamak_kasravi@yahoo.com>
Date: Wednesday, May 6, 2009, 2:45 AM

هم میهن ارجمند و هنردوست گرامی

از پاسخ شما بی نهایت سپاسگزارم ولیست درخواستی شما را دریافت کردم , چشم , در حال آپ لُوُد کردن درخواستهای شما و دیگر دوستان هستم 
ولی فکر می کنم آرشیو شما بی نهایت کاملتر از گردآوری ناچیز من باشد
دو گلهای تازه که خواسته بودید درست همانجوری است که فرمودید.
از گلهای رنگارنگ با پوزش فراوان شمارهای 246س را ندارم 372 اشتباه است 
در پایان خواستم گستاخی کنم و از شما بپرسم آیا شما هم می توانیید چند درخواستی از شاگرد تان را آپ لوُد کنیید
به پیوست این پیام لیستی برای شما می فرستم
پیشا پیش از زحمتهای جنابعالی سپاسگزارم

دیر زی
زرین کوب



2009/5/5 Siamak Kasravi <siamak_kasravi@yahoo.com>

با درود و سپاس از پاسخ بیدرنگ شما

 

در ایران زندگی می‌کنم و به اینترعت پرسرعت دسترسی دارم. دسترسی به فورشیرد برای بنده میسر است.

 

منت پذیر

سیامک کسروی



--- On Tue, 5/5/09, Farzan Zarinkoob <zarinkoob@googlemail.com> wrote:

From: Farzan Zarinkoob <zarinkoob@googlemail.com>
Subject: Re: لیست ارشیو موجود گلها برای مبادله تقدیم می گردد
To: "Siamak Kasravi" <siamak_kasravi@yahoo.com>
Date: Tuesday, May 5, 2009, 6:46 AM


هم میهن ارجمند و هنردوست گرامی
از پیام شما بی نهایت سپاسگزارم
امیدوارم بتوانم خواسته های شما را برآورده کنم.
آیا دارای اینترنت با سرعت بالا هستید ؟ و آیا در ایران زندگی می کنیی؟
من می توانم برنامه هایی را که خواسته اید در فور ّشرد بگذارم
همواره پیروز باشید
زرین کوب

2009/5/5 Siamak Kasravi <siamak_kasravi@yahoo.com>

درود بر هنردوست گرامی،

جناب زرین‌کوب بزرگوار

 

پیرو پیام زیرین، از آنجا که تا بوده طمع بنده بر کرم منعم بیش بوده، به پیوست فهرست برنامه های مورد نیاز با گستاخی همراه آورده شده اما برای کاستن از بار پوزش و نیز گسترش چندجانبه فرهنگی که کمینه در تلاش پاسداشت آن هستم، فهرستی از برنامه های بایگانی اینجانب از گونه گلهای رنگارنگ و گلهای تازه نیز آورده‌ام مگر ران ملخی باشد که هرکه به مور قناعت کند سلیمان است.

 

با سپاس فراوان

منت پذیر،

کیارش


--- On Mon, 5/4/09, Farzan Zarinkoob <zarinkoob@googlemail.com> wrote:


From: Farzan Zarinkoob <zarinkoob@googlemail.com>
Subject: Re: لیست ارشیو موجود گلها برای مبادله تقدیم می گردد
To: khoda_896@yahoo.com
Cc: friends-of-radio-golha@googlegroups.com
Date: Monday, May 4, 2009, 4:04 PM

درود به همه ی هنر دوستان
به پیوند این پیام چند پی دی اف هست که گلهای رنگارنگ و گلهای تازه در آنند 
اگر دوستان مایل هستند بنویسند تا آنها را آپ لوُد کنم
همواره پیروز باشید
زرین کوب

2009/5/4 hadi capitan <khoda_896@yahoo.com>

سلام

 

لیست ارشیو موجود بنده از گلها ضمیمه شد.

 

یاحق

09159830160









No comments:

آرشیو مطالب