گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Sunday, May 3, 2009

Fw: Re: javab

با درود به سرور گرامي محسن خان سليماني

در پاسخ فرمايش حضرتعالي موضوع قهر كردن نيست موضوع سرد شدن از فعاليت در گروه است من موقعي كه گروه گلها را پيدا كردم ودر آن عضو شدم بزرگاني حضور داشتند كه خودتان مي دانيد كساني مانند جناب هنردان،موريس ، خانم روياو ....همه با توجه به تغيير رويه گروه و عدم توجه برخي اعضا به استفاده بهتر از گروه رفتند چون توقعات بجاي اينكه جهت كسب اطلاعات بالا برود جهت تكميل آرشيوها بالا رفت و اكثر دوستان فقط درخواست دريافت فلان برنامه را داشته و دارند و با توجه به اين مطلب آيا باز هم بايد وقت خودمان را جهت فعاليت هدر بدهيم آيا بهتر نيست فقط شونده برنامه هاي راديو گلها باشيم .

ارادتمند - آذرافزا  

--- On Thu, 4/30/09, mohsen soly <mohsen.soly@gmail.com> wrote:


From: mohsen soly <mohsen.soly@gmail.com>
Subject: Re: javab
To: honar_aria@yahoo.com
Date: Thursday, April 30, 2009, 11:43 AM

حسین عزیز سلام
مایلم یک سوال از حضور شما بکنم و جوابی در خور بگیرم تا اگر قانع شدم من نیز این شیوه شما و سایر دوستان قهر کرده را انتخاب و چراغ راهنمای اندک عمر باقیمانده قرار بدهم ما سوال "آیا موردی را سراغ دارید که با قهر کردن هیچ مسئله و کدورت و اشکالی رفع شده باشد" آن مورد چه بوده و چگونه این کار انجام شده است. تا آنجا که تجربه زندگی و مطالعات اندکم که در مقابل شمایان هیچ است نشان میدهد باگفتگو  و صبر و تحمل بیشتر مسائل حل شده است و الی با بکش بکش و قهر موردی را تجربه نکردم. در مورد مواردی که مطرح کردید متاسفانه صبر نکردید بالاخره دو تا مخالف پیدا می شوند و دو تا هم پی مطلب را میگیرند و بالاخره بحث سرانجامی می یابد. اصولا عنوان گروه هم خود "دوستداران رادیو گلها" همین را می طلبد که هست. البته دوستان گروه دیگری بنام دوستداران گلهای موسیقی ایران درست کردند که استقبال نشدو به هر حال در حد مقدورات با قدری سعه صدر و تحمل یکدیگر همین جا هم می شود بحث های فرهنگی کرد من از مباحث دوستان چیزهای زیادی آموختم. قهر نکنید. به نظر من با قهر مشکلی حل نمیشود. .
قربان شما محسن سلیمانی

2009/4/29 hossein azarafza <honar_aria@yahoo.com>

درود بر عزيز هنردوستم آقا مهدي

در جواب حضرتعالي به اطلاع برسانم بنده حدود چند ماهي است كه ديگر پيامهايي كه در گروه براي مي آيد را نمي بينم و فقط پاكشان مي كنم چون ديگر به وارد شدن در مباحث گروه شدن و تاييد و تخريب كردن علاقه اي ندارم چون من موقعي وارد گروه شدم كه بزرگان زيادي حضور داشتند و به خاطر همين روش جديدي كه گروه در پيش گرفته از گروه رفتند من آن موقع خيلي دوست داشتم كه اعضاي خوب گروه گلها از اين گروه و حضور اين بزرگواران استفاده هاي بهتري بكنند و بر آموخته هاي خود بيافزايند و فقط شنونده و دريافت كننده فايلهاي راديو گلها نباشند ولي ديدم در گروه فقط با بنده برخورد شد و و آن بزرگواران نيز از گروه رفتند و آن عده اي هم كه حاضرند نخواستند كاري بكنند مثلا من مخالف اين بودم كه فقط آرشيوها را تكميل كنيم و از وجود عزيزاني مثل آقاي ناهد ، هندياني استفاده هاي بهتري بكنيم (شما اگر همين حالا برنامه اي را بخواهيد كه حتي در راديو هم كم باشد هندياني عزيز با سعي و تلاش فراوان آن را تهيه مي كند و بي منت در اختيار دوستان مي گذارد) به هر حال اين چيزي كه فرموده بوديد و توسط آقاي حجتي تهيه شده را نديدم و كاري هم به گروه ندارم اين را هم براي اين فرستادم تا يك كمي ما هم سيستم را بهم بريزيم

ارادتمند -حسين آذرافزا 




No comments:

آرشیو مطالب