گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Monday, May 4, 2009

Re: ایرج:شد از تو رسوا دل من

باسلام
 
مدت ها   دنبال این ترانه بودم
 آن را در رادیو پیام در یک نیمه شب شنیدم ولی هر چه تلاش کرد نتوانستم به آرشیو مرموز و انحصاری رادیو دست پیدا کنم و این ترانه را تهیه کنم
این چندمین بار است که رادیو گلها سد انحصاری آرشیو های به ناحق تسخیر شده را می شکند
از دوستان رادیو گلها یکبار دیگر ممنونم

و امیدوارم قدر این جمع بهتر دانسته شود نه در حد پیدا کردن چند آهنگ درخواستی بلکه
به مثابه پیوندی برای حفظ و حراست از یک گنجینه ملی
گنجینه ای که در آرشیو های انحصاری دولتی در حال نابودی است
به همان صورت که گنجینه دیگر ما یعنی تخت جمشید نیز روبه زوال و نابودی است متأسفانه
 
بار دیگر ممنون
 
 
 

--- On Mon, 5/4/09, Bahram Nahed <bmnahed@yahoo.com> wrote:
From: Bahram Nahed <bmnahed@yahoo.com>
Subject: Re: ایرج:شد از تو رسوا دل من
To: n_rostami@yahoo.com
Cc: Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com
Date: Monday, May 4, 2009, 8:10 AM

خانم رستمی و آقای کاوه ای گرامی
ترانه دلخواهتان را از یکی از نشانی های زیر دریافت نمایید

نشانی ریشه ، شاخه درخواست

نشانی راسته ترانه


نام ترانه
Iraj_Shod Az To Rosva Dele Man.mp3

پاینده باشید ... ناهد



--- On Sat, 5/2/09, nasrin rostami <n_rostami@yahoo.com> wrote:
From: nasrin rostami <n_rostami@yahoo.com>
Subject: در خواست
To: Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com
Date: Saturday, May 2, 2009, 8:51 AM


با سلام خدمت دوستان گرامی
لطفا اگر کسی تصنیف (شد از تو رسوا دل من   اسیر غمها دل من   ببین که آن چشم سیه چه می کند با دل من................) از آقای ایرج را دارد برای من بفرستد
با تشکر
نسرین  رستمی
n_rostami@yahoo.com



No comments:

آرشیو مطالب