گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Friday, May 15, 2009

Re: موسیقی ایرانی

سلامها و سپاسها ی فراوان جناب شفق عزیز
ممنون از لطف و سخاوت شما دوست عزیز که مجموعه ارزشمند خود را با
دوستان تقسیم میکنید. . خصوصا برنامه های موسیقی ایرانی که خیلی کمیابند.
ضمنا خواهشی داشتم که اگر برنامه گلهای رنگارنگ شماره 533 که با صدای
محمودی خوانساری و الهه اجرا شده است را بصورت کامل دارید محبت فرموده و
ان را در شبکه قرار بدهید.بنده ان را بصورت ناقص دارم. همچنین مدتی است
به دنبال برنامه ای از گلها هستم که در ان خانم مرضیه تصنیف من از روز
ازل دیوانه بودم را در سه گاه اجرا کردند. اگر اطلاعی از ان دارید لطف
فرموده و و بنده را اگاه کنید. مجددا ازمحبت شما سپاسگزاری میکنم .
ارادتمند
اشنا. . .


On May 15, 8:27 am, shafagh <shafa...@yahoo.com> wrote:
> با سلام خدمت دوستان گرامی رادیو گلها
>
> به خواست خدا اگر موفق شوم، قصد دارم آنچه از برنامه های موسیقی ایرانی
> رادیو در اختیار دارم بتدریج تبدیل کرده و در اختیار همگان قرار دهم
>
> پیشتر 2 برنامه را تبدیل کرده بودم که برای آنکه همه در یکجا جمع شود
> مجددا ربط آن را ذکر می کنم
>
>  http://www.4shared.com/file/66878819/1561007/__-___.html
>
> http://www.4shared.com/file/67295769/ffd8f93/__-___.html
>
> و برنامه دیگری را که دوست خوبم جناب موحد زحمت کشیده و تبدیل کرده اند
> بر آن می افزایم
>
> http://www.mediafire.com/download.php?mw1cmjb3moc
>
> آقای امید درخواست تصنیف "گریه را به مستی" با اجرای خانم مرضیه کرده
> بودند. اگر حافظه ام یاری کند این تصنیف در گلهای رنگارنگ 170 ضبط شده
> است. اگر جزو نوارهای غارت رفته حقیر نباشد سعی می کنم آن را بیابم و
> تبدیل کنم. ولی پیش از آن می خواهم دست به دامان آقا یگانه بزرگوار شوم
> که گویا وصل به کر می باشند و از ایشان تقاضا کنم اگر آن را در اختیار
> دارند منت گذارده و بر شبکه قرار دهند. ایشان همچنین پیام تشکری برای من
> فرستاده اند که بسیار شرمنده شدم که بموقع آن را باز نکردم و پاسخی
> نفرستادم
> نیز اگر اشتباه نکنم برنامه های شماره 43 و 44 گلچین هفته ویژه آثار عارف
> قزوینی بود و این تصنیف در آنجا نیز پخش شده بود. گویا جناب آقای جابرها
> که وبلاگ عاشقانه را اداره می کنند سری کامل آن برنامه ها را در اختیار
> دارند. شاید اگر از ایشان تقاضایی شود اجابت کرده و آن را بفرستند
>
> آقای سعید از اصفهان پیشنهادی بسیار مناسب و خردمندانه کرده بودند که با
> ایجاد سایتی تمام این آثار در یکجا جمع شود. کار بسیار پر زحمتی خواهد
> بود. اگر این مشقت را قبول بفرمایند دعای خیر همگان همراه ایشان خواهد
> بود. من به سهم خود به ایشان تبریک گفته و هر کمکی بتوانم در خدمتشان
> هستم
>
> برای همگان آرزوی سلامتی دارم
> شفق

No comments:

آرشیو مطالب