گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Monday, August 17, 2009

دريا

سلام من دريا هستم
به سبب علاقه زياد به شعر و ادبيات فارسي دوره كارشناسي در اين رشته
را به پايان رساندم و به دليل پيدا نكردن شغل خوب در رابطه با اين رشته با گذراندن يك دوره كامل حسابداري، هم اكنون مدت هفت سال حسابدار يك شركت صنعتي در تهران هستم
به موسيقي ، به خصوص نواي خوش راديو گلهاو همچنين جمع صميمي
دوستان بسيار ارادت دارم
 و اميدوارم بتوانم در  اين مجموعه مانند قطره اي كوچك در كنار دلهاي
دريايي و بزرگ شما درمسير پيشرفت اهداف والا مؤثر واقع شوم
از اولين ايميلي كه من به دوستان فرستادم مدت 2روز ميگذرد
و دراين مدت كوتاه دوستان من با پيغامهاي خود بسيار مرا خوشحال نموده اند
اميدوارم بتوانم لطف شما را جبران كنم
از دكتر ممقاني
مسعود خوش صفا
محسن سليماني
رضا
مهدي
قاسم
عباس
ناصر
مجتبي
مختار
محمدرضا
تقي
سعيد-شاهدان
محمد
امين
قهرمان
ساحل
رمضاني
حميد
كيومرث
و بسياري از دوستان كه نتوانستم اسمشان را از ايميلشان تشخيص
دهم، كمال امتنان و قدرداني را دارم
به اميد روزهاي خوش آينده
ايام به كامتان
دريا

No comments:

آرشیو مطالب