گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Saturday, August 22, 2009

Re: گلهای رنگارنگ 224ب

جلوه ها کردم و نشناخت مرا اهل دلی

منم آن سوسن وحشی که به ویرانه دمید

رهی معیری

 روزم با یک بیت شعر شروع میکنم، معمولا با آواز آن را زمزمه میکنم، مثلا همین بیت جایگاه خوبی در شور شهناز یا همان اوج دارد. معلوم است که علاقه مند موسیقی ایزانی هستم.

چه سنتی، چه محلی، چه ارکسترال و ....

 به وبلگ ما هم سر بزنید و نظر بدبد، البته تازه راه اقتاده
 
2009/8/21 white kasko <whitekasko@yahoo.com>
 
درود بر مهتر جنتی و دیگر یاران
گلهای رنگارنگ، برنامۀ شمارۀ 224(ب) با آواز زنده یاد بنان پیشکش شما باد
 
 
پیروز باشید - بینا
 
--- On Fri, 8/21/09, Taghee Jannati <tagheejannati@gmail.com> wrote:
 
From: Taghee Jannati <tagheejannati@gmail.com>
Subject: گلهای رنگارنگ 224ب
To: "دوستان راديو گلها" <friends-of-radio-golha@googlegroups.com>
Date: Friday, August 21, 2009, 1:10 AM
 
 
دوستان عزیز
ممنون میشم اگر کسی گلهای رنگارنگ 224ب را برای من بفرستد. با تشکر
 
 
 
--
Ashor
 

1 comment:

Anonymous said...

ای خاک برسرتان که برای دیدن یک خارجی چه کارهایی می کنید. برای همین است که بر ما سوارند و نخبه های مان در کنج عزلت ند و اینقدر عقب افتاده ایم

ای خاک
ای خاک
ای خاک و هزاران خاک

آرشیو مطالب