گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Sunday, August 23, 2009

Re: درخواست

جناب پرستو با سلام

 

گلهای تازه شماره 79 در نشانی زیر و در پوشه " قدیمی ها  " تقدیم شما شد.

 

http://www.4shared.com/dir/9924628/63486cad/sharing.html

 

دو برنامه دیگر را بنده نیز همانند شما با فورمتی نامتعارف در اختیار دارم

 

با سپاس - هندیانی


From: Parastoo P <pparastoo_p@yahoo.com>
Subject: درخواست
To: "radio golha" <Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com>
Date: Sunday, 23 August, 2009, 1:13 PM

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت عزیزانی که در این گروه خالصانه تلاش می کنند

درخواستی داشتم که اگر محبت کنید ممنون می شوم

متاسفانه من هرچه تلاش میکنم نمیتوانم بعضی از شماره های گلهای تازه را دریافت کنم

مانند 57 و 79 و 115 و چندتای دیگر

مثلا در آرشیو آقای دکتر ممقانی شماره 57 هست ولی فرمتی دارد که برای من قابل دریافت نیست

آیا دوستان می توانند این برنامه ها را به فرمت دیگری مثلا ام پی تری برگردانند؟

یا اگر به هر دلیلی نمیتوانند این کار را انجام دهند مرا راهنمایی کنند که چه کار کنم

تازه وقتی میخواهم نام این چند شماره را ویرایش کنم به شکل ام اس داس میشود و کار بدتر از قبل می شود

با تشکر - پیمان پرستو




Get your new Email address!
Grab the Email name you've always wanted before someone else does!

No comments:

آرشیو مطالب