گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Tuesday, February 23, 2010

Fw: Re: گلچين هفته

گلچين هفته شماره 1


--- On Mon, 2/22/10, mahmood moosavi <mahmoosavi@gmail.com> wrote:

From: mahmood moosavi <mahmoosavi@gmail.com>
Subject: Re: گلچين هفته
To: "mohsen saeedpour" <mohsan.saeedpour@gmail.com>
Date: Monday, February 22, 2010, 10:33 AM

جناب سعید پور
با تشکر یکی از دو فایلی را که اعلام برنامه هم دارد (هم در ابتدا و هم در انتها)با اجرای اقایان بدیعی و شهیدی برای جناب عالی به پیوست می فرستم تا ملاحظه فرمایید.فابل دیگری هم با حجم 28 مگا دارم که انهم مانند این با اجرای اقایان شهیدی و بدیعی است.دوباره تاکید می کنم در فهرست های تهیه شده توسط دوستان نیز اشاره به اجرای شهیدی دارد.به هر حال به نظر من کم اطلاع هر دو اجرا صحیح است و احتمالا این اشکال به رادیو بر می گردد.




2010/2/22 mohsen saeedpour <mohsan.saeedpour@gmail.com>
  دوست گرامي درود بر شما  سپاس از لطف شما  برنامه بارگذاري شده در گلبانگ  داراي اعلام برنامه مي باشد وجز برنامه هايي بوده كه در گنجه ها باقي مانده بود واصالت ان بر اساس انچه ما داريم درست است .  سعيدپور

---------- Forwarded message ----------
From: mahmood moosavi <mahmoosavi@gmail.com>
Date: 2010/2/22
Subject: Re: گلچين هفته
To: mohsan.saeedpour@gmail.com


اجازه بدهید مطلب قبلی خود را تکمیل و اصلاح کنم.من دو فایل با اعلام برنامه دارم که گلهای تازه 137را با همکاری اقایان بدیعی    و شهیدی معرفی می کند.در فهرستی که دوستان عزیز زحمت کشیده اند و تهیه کرده اند نیز  به همین ترتیبی است که عرض شد.به هر نتیجه ای که رسیدید این کمترین پذیرا خواهد بود.

2010/2/21 mohsen saeedpour <mohsan.saeedpour@gmail.com>
درود بر صاحبدلان  ودلسوختگان فرهنگ وادب وهنر ايران زمين برنامه هاي موسيقي ايراني وگلچين هفته  توسط سرور بزرگوار جناب مهندس حسن بابايي در حال بارگذاري  مي باشد  علاقه مندان ميتوانند جهت دريافت برنامه  به ادرس گلبانگ  مراجعه نمايند.   با سپاس  گروه عاشقان گلها .




No comments:

آرشیو مطالب