گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Wednesday, October 27, 2010

Re: تشکر از یک عاشق واقعی

درود بر یاران گلها

به راستی که کار جناب کاظمیان چیزی جز یک عشق واقعی به ایران و ایرانی نیست مدتهاست که دیگر به این نام عادت کرده ام با این که هیچ گاه ندیدمت ولی انگار سالها با تو آشنایم برایت بهترین ها را آرزومندم و بوسه بر دست شما دوست نادیده می زنم

ارادتمند همه دوستان ایرج

From: rahmat tavakol <rahmatta2002@yahoo.com>
To: friends-of-radio-golha@googlegroups.com
Sent: Wed, October 27, 2010 1:24:14 PM
Subject: تشکر از یک عاشق واقعی

دوستان عزیز گل ها . بی اندازه خوشحال شدم که از دوست گرامی گل ها  آقای کاظمیان قدر دانی میکنیم. من نیز مایلم یک نکته دیگر اضافه کنم که آقای کاظمیان در دوستی نیز صمیمی و با گذشت و سخاوتمند هستند. از راه تجربه شخصی ارز   میکنم. رحمت

--- On Tue, 10/26/10, Shadi Dorr <dorrshd@gmail.com> wrote:

From: Shadi Dorr <dorrshd@gmail.com>
Subject: Re: تشکر از یک عاشق واقعی
To: Mehrdad1832@gmail.com, "jafar kazemiyan" <mikhak.jk@gmail.com>
Cc: "Friends-of-Radio-Golha" <friends-of-radio-golha@googlegroups.com>
Date: Tuesday, October 26, 2010, 6:38 AM

من نیز مایلم از ایشان تشکر و قدردانی نمایم.
من نیز دست پر مهر ایشان را به گرمی میفشارم و بهترین ها را برایشان آرزومندم.
 ایشان یکی از جاودانه گلهای این گلستان هستند.

با عشق و احترام

شادی دری


2010/10/25 Mehrdad Abdolahbeigi <mehrdad1832@gmail.com>
با درود در این دو سال گذشته هر وقت ایمیلهایم را باز میکنم یک نام خود نمایی می کند ...جعفر کاظمیان
همه ما این دوست نادیده را می شناسیم و از همه مهمتر به ایشان اعتماد داریم .بی شک کاری که ایشان انجام می دهند هیچ انگیزه ای
جز عشق راستین به فرهنگ و هنراین مرزپر گهرنمی تواند داشته باشد
دوستت داریم جناب کاظمیان عزیز دستت را به گرمی میفشاریم و بهترینها را برایت ارزومندیم
با احترام مهرداد


No comments:

آرشیو مطالب