گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Wednesday, November 24, 2010

نوای کاروان با صدای استاد گلچین

  درود بر دوستان 


 تصنیف نوای کاروان با صدای استاد نادر گلچین 


اهنگساز  عباس خوشدل


شاعر  ابراهیم صفایی


 دستگاه  دشتی


زمان برنامه 9 دقیقه54 ثانیه



نوای کاروان امشب زند اتش به جانم 

خدایا برملا شد برملا شد برملا راز نهانم

مران محمل مران ای کاروان اهسته تر رو

که من دل خسته ای وامانده از این کاروانم

که من دل خسته ای وامانده از این کاروانم

سراپا سوز و اهم سرشک غم به دامن

به جایی ره  نجویم که من گم کرده راهم

نسیم غمش مرا می برد به شهر بی نشان ها

من ان اتشم که وامانده ام به جا از کاروانها

غم دل را با که گویم چه اتشها من به جان دارم

نشانیت نجویم که من یاری بی نشان دارم

کجا رفتی ای کبوتر زیبا که دل ز فراغت ابر جنون شد

خبر نداری که از غم عشقت فسانه شدم من وفای  تو چون شد

 

http://www.4shared.com/audio/I8mlCr1q/Nader_Golchin-Navy_Karevan1.html 

No comments:

آرشیو مطالب