گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Thursday, November 4, 2010

Re: Re: هنر خوار شد

با درود به همه یاران رادیو گلها
بنده به نوبه خود با این پیشنهاد موافقم اما این تنها در مورد اساتید و بزرگانی است که اکنون در سن کهولت به سر می برند و بازنشسته اند، اما مهمتر از این کار پیدا کردن راهی است برای حمایت از دیگر عزیزان هنرمند مثل آقای سینا سرلک که شور جوانی و استعداد و هنرشان در حال تاراج است، مثل آقای علیرضا قربانی و سالار عقیلی و استاد کیوان ساکت
باید پایه ها را نوسازی کرد تا هنر و هنرمندان این مرز و بوم کمتر آسیب ببینند و در فضایی از امنیت کاری به تلاش خویش ادامه دهند و دغدغه به سرقت رفتن آثارشان را نداشته باشند
بنابراین چناچه هرکدام از دوستان پیشنهادی در این رابطه دارند ارائه فرمایند
پاینده و پیروز باشید


From: rahmat tavakol <rahmatta2002@yahoo.com>
To: mikhak.jk@gmail.com; friends-of-radio-golha@googlegroups.com; honda2230@yahoo.ca; seti.ch1@gmail.com; hjtghrmn@yahoo.com
Sent: Thu, November 4, 2010 5:39:58 PM
Subject: Fw: Re: هنر خوار شد

دوستان عزیز گل ها . اکنون دوست عزیزم آقای کاظمیان به پیشنهاد من برای  ترتیبی  رسمی بدهیم که به اساتید موسیقی به جهت مادی یک کمک سیستماتیک بشود جواب مثبت داده اند . ما همگی آقای کاظمیان را میشناسییم. من پیشنهاد میدهم این مطلب را به طور خوبی به اطلاع دوستان گل ها در سراسر دنیا برسانیم. سپس خود آقای کاظمیان با استاد شجریان تماس بگیرند و مطرح کنند. با نظر استاد ، آقای کاظمیان یک حساب بانکی باز کنند به اطلاع همگی برسانند و خودشان هم مسولیت این کار را به عهده بگیرند. و دوستان عزیز گل ها ، اگر آقای کاظمیان قبول مسولیت کنند هیچ بهانه ای برای هیچ کدام از دوستان نیست. باید جلو بیایند . مایل بودم یک مزاح کنم ولی از راه دور شاید بی مزه باشد. بسیار خوب میگویم !!! آقای کاظمیان ، به مانند همه ، هشتش جرو نهش است !! اگر ایشان جلو بیند دیگر دلیلی نیست افرادی مثل من که " خیالم میرسد من گنج قارون زیر سر دارم "

 
البته من با نظر ستاره خانم نیز بی اندازه موافقم. حتا بهتر از نظر من است، اگر شدنی باشد بی اندازه بهتر از ان است که من گفتم . تا نظر دوستان چی باشد. من یک چیز رسمی  به فکرم رسیده بود. ولی با هم فکری جلو تر میرویم. این یک کار بی احترامی نیست. من به این گونه کار ها به اون یک وظیفه نگاه میکنم و شخصی نیست . خود افراد با فرهنگ نیز این مطلب را متوجه هستند. مصلا استاد شجریان کودک نیستند که ندانند در چه حالی هستیم و  کاری را در هد کوچک انجام میدهم. همین  . رحمت

--- On Thu, 11/4/10, jafar kazemiyan <mikhak.jk@gmail.com> wrote:

From: jafar kazemiyan <mikhak.jk@gmail.com>
Subject: Re: هنر خوار شد
To: rahmatta2002@yahoo.com
Date: Thursday, November 4, 2010, 3:06 AM

با درود فروان به جناب اقای رحمت توکل
با پیشنهاد زیبا وفوق العاده بی نظیر شما موافقم وامادگی خود رابرای شرکت درچنین کاری بس بزرگ
جهت حمایت اززحمتکشان عرصه هنرموسیقی میهنمان اعلام میدارم --ارادتمند کاظمیان

2010/11/3 rahmat tavakol <rahmatta2002@yahoo.com>
دوستان عزیز گل ها . باید افسوس خورد از موقیت مادی و طرز زندگی هنرمندان گرامیمان  . من با نظر دوست عزیز هم عقیده هستم و پیشنهاد میکنم اکنون که گروه گل ها  بزرگ شده است به طور دسته جمئ یک حساب بانکی برقرار کنیم و زیر نظر استاد شجریان به  هنرمندان تقدیم کنیم . و این کار را به طور ماهیانه دنبال کنیم. رحمت

--- On Wed, 11/3/10, Hojjat Ghahramani <hjtghrmn@yahoo.com> wrote:

From: Hojjat Ghahramani <hjtghrmn@yahoo.com>
Subject: هنر خوار شد
To: friends-of-radio-golha@googlegroups.com
Date: Wednesday, November 3, 2010, 12:37 PM


با درود به همه ی یاران رادیو گلها
تا کنون از خود پرسیده ایم چرا هنر در این جامعه با تنگدستی عجین شده است و هنرمند هم؟ تا کنون از خود پرسیده ایم چرا عده ای که خود را هنردوست و برخی اوقات هنرمند معرفی می کنند چوب حراج به زحمات شبانه روزی یک هنرمند می زنند و ما هم بعد از دزدی (دانلود) آثار آن ها در قسمت نظرات با به به و چه چه از زحمات بی شائبه این عزیزان هنردوست تقدیر به عمل می آوریم تا این فرهنگ دزدی را هرچه بیشتر رونق بخشند؟
استاد جلیل شهناز بعد از عمری تلاش در راه هنر این سرزمین اکنون در کهنسالی و بیماری در خانه ای استیجاری زندگی می کند و آنگاه عزیزان هنردوست که حتما خدمت هنرمندان ارادت هم دارند! آلبوم ایشان را جهت دزدی در وبلاگ هنری!!! خویش قرار داده اند
به وبلاگ دل زنده ها سری بزنید، بوی گند دزدی به زیر مشام میزند، هرکس ذره ای انصاف داشته باشد از خود نمی پرسد چرا آلبوم استاد کیوان ساکت بایستی برای دانلود گذاشته شود؟ آلبوم جدید سینا سرلک هنرمند جوان و مستعدی که از بهترین شاگردهای استاد شجریان است در این وبلاگ چه می کند؟ واقعا هنرمندان در جامعه ی ما چه پشتوانه ای دارند؟ چرا زحمت بکشند؟ چرا وقت بگذارند؟ چرا هزینه کنند؟ بهتر نیست وبلاگی هنردوستانه یا بهتر بگویم دزدخانه ای راه بیندازند؟

هنر خوار شد ...
پاینده و پیروز باشید



No comments:

آرشیو مطالب