گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Sunday, September 25, 2011

ای یار بی همتای من، بگو کجایی؟

ای یار بی همتای من،ای دلبرو دلدار من بگو کجایی؟
ای یوسف کنعانیم.ای رونق بازار من بگو کجایی؟
آزاد مانده به چاه. ای سرو بلند قامتم. مونس و همراز من
ای سمبل آزادگی.ای سرور و سالار من بگو کجایی؟
ای یار رفته از برم، .ای خم نکرده سر به ظلم
ای خسرو خوبان من،ای بابک بیدارمن بگو کحایی؟
ای شهپرو سیمرغ من،ای خسرو خوبان من
ای دلبرشیرازیم.ای نرگس یبمار من بگو کجایی؟
ای عندلیب در قفس،ای بی کس
ای همه کس
ای آرشم ای آزاد مرد، بگو کجایی؟
ای نور چشمم همدمم،ای قوت راه رفتنم،ای نازنین
جانم به لب آمد ای مایه آزار من بگو کجایی؟
ای داد و بیداد ازستم، بر باد باد بنیاد ظلم و ستم
ای رستم دستان من،ای نازنین نگارمن بگو کجایی؟
چشم سنجری زاده سیاه مانده به در،ای یار بی همتای من
دیگرماهورو دشتی هم نمی آیند به کار بگو کجایی؟
م س استرالیا ۲۴-۹-2011
شیرازی.نسیم
تقدیم به............

No comments:

آرشیو مطالب