گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Tuesday, September 27, 2011

Re: Re : این راز را که من مرد ترم به هیچ کس نخواهم گفت

باسلام خدمت جناب آقاي برومند
متاسفانه هيچ اطلاعي از سراينده اين متن ندارم و دقيقاً به همين شكل از يكي از دوستان عزيزم برايم رسيد كه منهم چون احساس كردم خيلي زيباست به همان شكل براي گروه فرستادم تا تمام اعضاء محترم از آن بهره اي ببرند
اميدوارم كه ديگر اعضاء محترم گلها اطلاعي از سراينده آن داشته باشند و بتوانند شما را راهنمايي كنند
با احترام - نيك سخن


--- On Tue, 27/9/11, Taghi Barumand <taghibarumand@yahoo.fr> wrote:

From: Taghi Barumand <taghibarumand@yahoo.fr>
Subject: Re : این راز را که من مرد ترم به هیچ کس نخواهم گفت
To: "minoo1336@yahoo.com" <minoo1336@yahoo.com>
Date: Tuesday, 27 September, 2011, 9:29 PM

سر کار خانم نیک سخن گرامی
مممنون از شعر خشنگی که ارسال کرده اید. آیا میدانید که سراینده آن کیست ؟
با سپاس     تقی برومندزاده ابیانه


De : minoo niksokhan <minoo1336@yahoo.com>
À :
Envoyé le : Mardi 27 Septembre 2011 7h33
Objet : Fw: این راز را که من مرد ترم به هیچ کس نخواهم گفت
























 این راز را که من مرد ترم به هیچ کس نخواهم گفت
من زنم
بی هیچ آلایشی… بی هیچ آرایشی!
او خواست که من زن باشم…
که بدوش بکشم بار تو را که مردی
و برویت نیاورم که از تو قویترم…
من زنم…
من ناقص العقلم…
با همین عقل ناقصم
از چه ورطه هایی که نجاتت نداده ام
و تو عقلت کاملتر از من بود!!!
من زنم...
یاد گرفته ام عاشقت بمانم
و همیشه متهم به هرزگی شوم...
حال آنکه تو بی آنکه عاشقم باشی
تظاهر کردی با من خواهی ماند!
من زنم...
کوه را حرکت میدهم
بدون اینکه کلمه ای از خستگی و دلسردی به زبان آرم
و تو همواره ناراضی و پرصدا سنگریزه ها را جابجا میکنی
چرا که تو نیرومند تری!!!
من زنم...
وقت تولد نوزاد ...
تلخی بیداری شبها بر بالین فرزندمان...
سکوت و صبر در زمان خشم تو مال من،
لذتهای شبانه...
خوابهای شیرین و افتخار مردانگی مال تو!
عادلانه است نه؟؟؟
من زنم...
آری من زنم...
او خواست که من زن باشم ...
همچنان به تو اعتماد خواهم کرد...
عشق خواهم ورزید...
به مردانگی ات خواهم بالید ...
با تمام وجود از تو دفاع خواهم کرد...
پشتیبانت خواهم بود...
و تو مرد بمان!این راز را که من مرد ترم به هیچ کس نخواهم گفت

Verbal Abuse

This powerful Public Interest advertisement campaign successfully illustrates how verbal abuse can be just as horrific as physical violence. It raises awareness of issue of vicious domestic verbal abuse.
--
In the world there is only one virtue and it is knowledge
And only a sin of ignorance
 great Sufi - Rumi

       در جهان تنها  يك  فضيلت وجود  دارد و آن  آگاهي  است 
و  تنها  يك  گناه و  آن  جهل  است 
عارف بزرگ -مولانا 


No comments:

آرشیو مطالب