گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Saturday, September 24, 2011

Re: GR 513

درود بر شما جناب خرم آبادی زاد،
 
با سپاس از زحمت شما در گسترده کردن عطر گلها.
روشی که من برای پالایش برنامه های از نوار پیاده شده استفاده می کنم استفاده از یک فیلتر است.
برای تعریف فیلتر از صدای زمینه همان نوار (سکوت بین صحبت یا آهنگ) استفاده می کنم.
بدین ترتیب به آهنگ هیچ لطمه ای نمیخورد و صدای زمینه نیز به صفر میرسد.
هنگامی که فیلتر را آزمایش می کنم معمولا روشهای دیگر را هم بررسی مینمایم ولی تاکنون بهترین نتیجه را با این روش گرفته ام.
 
این پیام را در گروه مطرح کردم تا دوستان دیگری که در این زمینه کار میکنند شاید پیشنهاد بهتری ارائه بدهند.
 
خواهشی که دارم این است که فایل اصلی از نوار پیاده شده قبل از پالایش را نیز آپلود بفرمایید تا بتوانیم با استفاده از روش خودمان هم آن را پالایش نماییم.
باز هم از لطف شما سپاسگزارم.
 
ارادتمند،
احمد مختاری فرد
 
Sent: Saturday, September 24, 2011 4:52 AM
Subject: GR 513
 

این هم گلهای رنگارنگ 513 که از روی نوار برگردانده شده است. با توجه به اینکه صداهای بم نسبت به صداهای زیر میراتر هستند، پی آمد پالایش های معمولی عبارت است از "جیغ شدن" برنامه پالایش شده. بنابراین برای پالایش این برنامه، از روشی استفاده شده است که من به آن "پالایش خود سازگار" (Self Consistent Refining)  میگویم.

 

http://www.mediafire.com/?r1a8i13n3ca6a

No comments:

آرشیو مطالب