گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Wednesday, September 14, 2011

Re: تاسف از کلاهبرداری

با سلام چرا اسامی انها را اعلام نمیکنید تا حد اقل سایر دوستان
دچار این کلاهبرداران نشوند؟؟


From: farhad sotoodehnia <sotoodehfarhad@yahoo.com>
To: Radio golha <friends-of-radio-golha@googlegroups.com>
Sent: Tuesday, September 13, 2011 1:32 PM
Subject: Re: تاسف از کلاهبرداری

سلام به تمام دوستان رادیو گلها
پیرو  اطلاع خانم اختری عزیز  عرض کنم که بنده هم حدود دو ماه قبل اقدام به خرید وی پی ان کردم که به هیچ عنوان نتوانستم از اون استفاده کنم حتی برای یک بار هرچه هم که با عامل فروشنده تماس گرفتم هر دفعه دلایلی برای کانکت نشدن مطرح کرد که در نهایت پایین بودن سرعت را بهانه کردند بنده هم به همه عزیزان و دوستان خودم در این گروه بسیار وزین و دوست داشتنی اعلام میکنم که مواظب باشید کلاه سرتان نرود من هم در صورت تکرار این موضوع از طرف دوستان  اسم  وایمیل کلاهبردار را اعلام خواهم کرد
پاینده و پیروز باشید
فرهاد ستوده نیا




درود به عزیزان رادیو گلها
درحدود 30 روز قبل از آگهی مندرج در همین رادیو گلها اقدام به خرید وی پی ان نمودم که متاسفانه تاکنون بیش از ده دوازده روز آنهم بصورت گاهگاهی کار نکرده است - شوهرم کلاهبردار محترم را در مسنجر میبیند و بعد از اینکه به او میگوید حدود 20 دقیقه وصل میشود و مجددا قطع - آیا میشود از مدیران رادیو گلها درخواست نمایم که بدون تضمین آگهی کلاهبرداران جزء را پخش نفرمایند - بنظر من اینان که بدنبال 4500 تومان آمده اند باین زودیها پولدار نمیشوند - ننگ بر اینان باد - چنانچه این وی پی ان فعال نشود نام و ایمیل کلاهبردار نامحترم را در همین رادیو افشا میکنم - با تقدیم احترام - فرشته اختری
 




No comments:

آرشیو مطالب