گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Thursday, September 15, 2011

Re: Fw: در خواست

دوست گرامی ، آقای یارمحمدی 
 
 ترانه مورد نظر شما قسمتی از برنامه گلهای رنگارنگ 375 میباشد که توسط عهدیه اجرا شده است به نام " شمع سوزان
 
  تقدیم به شما
فریبا امامیان
http://www.mediafire.com/?6i6lfm5p1dyg6qg                           
 
شمع سوزان
 
چون ساغر پر ز مي ام لبريز شراب وي ام
من نالۀ گرم ني ام گرمی بخشم دلها را

من لالۀ خون جگرم شمع شب بی سحرم
سر تا به قدم شررم سوزد آهم دنيا را

ديگر از آتش من خاکستری مانده به جا
وندر اين لانۀ غم مشت پری مانده به جا

ای غمت محرم من گر چه، نداری غم من
خو گرفته به غمت اين دل بی همدم من

امشب به اشک خود چو غوغا مي کنم
بر دامن شام سيه سر مينهم
وز گريه دامانش چو دريا مي کنم

من شمع سوزانم  به اشک من مخند
مي گريم و از سوز دل
در خلوت آرام تو صد شلعه بر پا مي کنم


2011/9/14 naser yarmohammadi <naser_ym@yahoo.com>


----- Forwarded Message -----
From: naser yarmohammadi <naser_ym@yahoo.com>
To: friends-of-radio-golha@googlegroups.com
Sent: Monday, July 25, 2011 12:41 PM
Subject: در خواست

سلام خسته نباشيد.خانم عهديه ه آهنگي دارند كه اينچنين شروع مي شود:
من ساغر پر ز ميم 
لبريز شراب ويم
مستي بخشم دلها را 
در صورت امكان لطفا به اشتراك بگذاريد.
با تشكر



No comments:

آرشیو مطالب