گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Saturday, September 17, 2011

Fw: درخواست



----- Forwarded Message -----
From: Khosro Gol sorkhi <gkhosro@y7mail.com>
To: "mikhak.jk@gmail.com" <mikhak.jk@gmail.com>
Sent: Friday, 16 September 2011 6:02 PM
Subject: درخواست

با سلام و عرض احترام و ادب حضور همه هموندان گرامی
حدود چهل و پنج سال پیش در شهر زاهدان ترانه ای بسیار زیبا و با گویش محلی ، از خواننده جوان و خوش صدایی که بسیار پر شور میخواند شنیدم که واقعا بر لوح جانم نقش بست . در آنزمان بعلت نوجوانی و حجب و حیای ذاتی نتوانستم نام خواننده ، آهنگساز و شاعرش را بپرسم . اما بطور ضمنی ملودی آنرا بخاطر سپرده بودم و هر از چندی از دوست و آشنایی ( با زمزمه کردن قسمتی از ملودی آهنگ ) پرس و جو میکردم . شوربختانه هیچکس نتوانست کمکی در این زمینه به من بکند . خیلی زود زاهدان را ترک کردم و به شهر دیگری رفتم اما یاد و خاطره آن موسیقی زیبا و پرشور همیشه در ذهنم بود و به خودم امیدواری میدادم که روزی خواهم توانست این آهنگ را داشته باشم و مجددا بشنوم . شگفتا که سالهای بعد روزی ترانه ای از رادیو با صدای خواننده خوب سرکار خانم عهدیه شنیدم که همان آهنگ دوست داشتنی را والبته با شعری فارسی میخواندند . شعری که بر روی آهنگ مورد نظر من گذاشته شده بود این گونه بود
 
آی دختر چوپون
داره میاد بارون
بشین کنار چشمه با چشم گریون
 
 آآآآآآآآآآ
یار مو رفته بی خبر از ما
نومزدی کرده تو ده بالا
 
..............
مادر پیرم کجا خبر داره
پیرهن عروسی داره میدوزه بیچاره
............
 
با نشانی هایی که ذکر شد آیا میتوانم امیدوار باشم بعد ازین همه سال امکان شنیدن وداشتن آن آهنگ ( احتمالا بلوچی ) را داشته باشم 
 
با نهایت سپاسگزاری از وقتیکه برای خواندن این پیام صرف میکنید
دوستدار و ارادتمند 
خسرو 

 
ا




No comments:

آرشیو مطالب