گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Saturday, August 25, 2012

در ادامه فروش کلکسیون صفحات سنگی فایلها ضمیمه جهت گوش دادن به کیفیت فایلها

روحبخش - میروم ، میروم / تا آید هر چه به پیش / کجا روم از ستمش / کشد مرا تیغ غمش / نشانی از او دگر نیابم / مگر که آید شبی بخوابم / بود به خاک راهش چشمم نگران ...

بانو پروانه - جان کنم فدای تو / سر نهم به پای تو / من شدم فنای تو / تو را به بند نامت افکندم / خود از غم فراقت در بندم...

ماری منافی - در نیمه شب / جان دارم بر لب / کو دلدار من تا / گویم این مطلب...

قمر الملوک وزیری - ای دل آواره ، باز شب آمد ...

فرح - شکست عهد من و گفت / هر چه بود گذشت ...

تاج اصفهانی -دیدی آخر دل مارا شکستی ...

جواد بدیع زاده - سپری شد دور دل / صبا ارد نوید فروردین / کز نو چمن شد رشک دلدار زد گل سرتاپا / چمن از گلها رنگین شد ...

No comments:

آرشیو مطالب