گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Wednesday, August 29, 2012

Re: درخواست ازهمپیوندان بسیار عزیز و گرامی

با درود به دوست گرامی اقای شهرام صولت
بی من مرو با صدای استاد شهرام ناظری تقدیمتان
ارادتمند کاظمیان

2012/8/27 shahram solat <neekshad@mail.com>



 
 

 

 با درود  حضور جمله همپیوندان بسیار عزیز و گرامی،

 

 

اگر این برنامه حضور مبارکتان موجود است؛ از اظهار لطفتان در ارسال و مرحمت ان بسیار سپاسگزار خواهم بود

 

 

 

 با احترام و ارادت و آرزوی بهترین ها

 

صولت

 
-------------------------- 
 



تصنیف و اواز از اقای شهرام ناظری
موسیقی: احتمالا از استاد یوسف زمانی

با این مطلع تصنیف / غزل شماره۱۷۸۶ از دیوان شمس مولانا 

 

 

دزدیده چون جان می روی اندر میان جان من   سرو خرامان منی ای رونق بستان من
چون می روی بی‌من مرو ای جان جان بی‌تن مرو   وز چشم من بیرون مشو ای شعله تابان من
هفت آسمان را بردرم وز هفت دریا بگذرم   چون دلبرانه بنگری در جان سرگردان من
تا آمدی اندر برم شد کفر و ایمان چاکرم   ای دیدن تو دین من وی روی تو ایمان من
     
     
     
     
 
   
 
 

 

 

 


No comments:

آرشیو مطالب