گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Sunday, August 26, 2012

دلی خوش - خاطری راحت

ای دوست

 

برایت یک سبد حاجت
دلی خوش - خاطری راحت
ز سوز سینه ام ای دوست
برایت آرزو کردم

 برایت یک سبد گندم
دلی اسوده از مردم
خیال خوب استغنی
برایت آرزو کردم
تنت را عافیت جستم
به پیشش خوبیت گفتم
برای شادی قلبت
تمنا آرزو کردم
 سرود بی کسی کشتم
غرور بی سبب شستم
تو را از بین انسان ها
نجابت آرزو کردم
 برای مردم ایران - شادی
برای خانه آزادی
برای اهل این دنیا
خدا را آرزو کردم
 برای آنکه می سوزد
برای آن که می بازد
کمی صبر از خدا جستم
تحمل آرزو کردم
 برای ختم زشتی ها
برای عمر خوبی ها
ز سوز سینه ام خواندم
اجابت آرزو کردم
 برای دیدنت شاید
به پاس خوبیت باید
ببوسم دفتر شعری
که شعرت آرزو کردم
 هوای کوچه ام در غم
نیایش های من کم کم
شده هنگام پایانش
که پایان ارزو کردم
 برایت عالمی روشن
فضای سینه ات ایمن
به قلبت شادی و لبخند
رضایت آرزو کردم
 برایت حس خوشبختی
جدا از رنج و از سختی
تمام لحظه ات شادی
ز سینه آرزو کردم
شاد باشید
نسیم-از خراسان

No comments:

آرشیو مطالب