گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Wednesday, August 29, 2012

RE: بــــــرنــــــامـــه موسیقی ایـــــــــــرانـــــــــــــــی شـــــــــــــــــماره 1


با سلام بر همه دوستان بزرگوار که تمام سعی و تلاششان را در این راه گذاشته اند. مستدعی است هنگام بارگذاری لینک هااطلاعاتی رادرآن خصوص(مانند مطلع شعر،دستگاه....) مرحمت فرمائید تادرصورت وجودآن درآرشیو مجددا صرف وقت و هزینه اضافی نشود.
با سپاس


Date: Fri, 3 Aug 2012 06:58:04 +0330
Subject: Re: بــــــرنــــــامـــه موسیقی ایـــــــــــرانـــــــــــــــی شـــــــــــــــــماره 1
From: nickhah.m@gmail.com
To: mk2715b@gmail.com
CC: friends-of-radio-golha@googlegroups.com

با درود خدمت عزیزان و دوست نازنین جناب کرمی
ضمن تشکر از شما دوست گرامی به اطلاع می رسانم
که شماره یک این مجموعه کاری است با صدای وفایی
به همراه مجید نجاهی  . جلیل شهناز.همایون خرم .کسائی
و همدانیان..قطعه ای را که شما مرحمت نموده اید شمارۀ
دوی این مجموعه است..موفق باشید
نیکخواه

2012/8/2 mahmoud karami <mk2715b@gmail.com>

درودبه شما دوستان نازنین ویک درود ویژه خدمت دوست ارجمندمان جناب بهنام عزیزبخاطر تذکر ویادآوری شان.
دوستان، من تعدادی از برنامه های موسیقی ایرانی را در اختیار دارم ولی بدلیل اینکه روی شماره هاش شک دارم از ارسال شان خودداری نمودم .حال که بعضی از دوستان خواستار
این برنامه هاهستند،لذا با وضعیت موجود دونمونه را که قبلا بارگذاری نموده بودم را تقدیم شما دوستان نازنین می نمایم.امیدوارم بپسندید
اولین برنامه موسیقی ایرانی ( شماره یک)
http://www.4shared.com/mp3/CzUQZcvw/mi-1__shajarian__doustat_daara.html
از دوستان بزرگواروصاحب نظر استدعا دارم چنانچه شماره را صحیح اعلام ننموده ام  اطلاع رسانی فرمایند.
با تشکر واحترام .کرمــی



No comments:

آرشیو مطالب