گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Thursday, January 22, 2009

Re: درخواست

جناب گچکار با سلام

 

برنامه گلهای رنگارنگ شماره ۱۸۲ ب در نشانی زیر و در پوشه " قدیمی ها " قرار دارد.  این برنامه کامل ودر مدت  ۲۷ دقیقه اجرا شده و البته با آواز گلپا آغاز و با تصنیف خاتمه می یابد. امیدوارم کیفیت مورد نظر شما را داشته باشد.

 

http://www.4shared.com/dir/9924628/63486cad/sharing.html

 

با احترام - هندیانی

--- On Thu, 22/1/09, latif gachkar <latifgachkar@yahoo.com> wrote:

From: latif gachkar <latifgachkar@yahoo.com>
Subject: درخواست
To: "Golha" <Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com>
Date: Thursday, 22 January, 2009, 9:47 AM

دوستان سلام. من برنامه شماره 182 ب گلهای رنگارنگ را با شرکت گلپایگانی و مرضیه دارم که تصنیف " تو مرو" در آن اجرا شده است. این برنامه به مدت 25 دقیقه است. فکر می کنم که کامل نیست چون برنامه با آواز گلپایگانی شروع می شود نه با تصنیف مرضیه. دوم اینکه کیفیت برنامه ای که من دارم پایین است. آیا از دوستان برنامه کامل و با کیفیت بالا را دارند که لطف کنند؟ با سپاس فراوان. لطیف         


New Email names for you!
Get the Email name you've always wanted on the new @ymail and @rocketmail.
Hurry before someone else does!

No comments:

آرشیو مطالب