گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Sunday, January 25, 2009

Re: درخواست

با درود،

برنامه گلهای رنگارنگ 182 ب کامل با اعلام برنامه تقدیم شما. کیفیت تقریبا
معادل نوار کاست است.


http://rapidshare.com/files/189173200/GR182B_Golpa_Marzieh_To_Maro.mp3


ارادتمند،

احمد فرد


--------------------------------------------------
From: "latif gachkar" <latifgachkar@yahoo.com>
Sent: Friday, January 23, 2009 1:47 AM
To: "Golha" <Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com>
Subject: درخواست

>
> دوستان سلام. من برنامه شماره 182 ب گلهای رنگارنگ را با شرکت گلپایگانی و
> مرضیه دارم که تصنیف " تو مرو" در آن اجرا شده است. این برنامه به مدت 25
> دقیقه است. فکر می کنم که کامل نیست چون برنامه با آواز گلپایگانی شروع می
> شود نه با تصنیف مرضیه. دوم اینکه کیفیت برنامه ای که من دارم پایین است. آیا
> از دوستان برنامه کامل و با کیفیت بالا را دارند که لطف کنند؟ با سپاس
> فراوان. لطیف
>
>
>
>

No comments:

آرشیو مطالب