گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Thursday, January 29, 2009

Re: اجرای خصوصی دیگری از استاد بنان و مرتضی محجوبی و ابوالحسن صبا

سلام بر همراهان گرامی
 
هومن عزیز گفتۀ شما بسیار متین است. "گنجینۀ موسیقی مال مردم است."
در واقع هدف اصلی همۀ هنر دوستان در این گروه بر این است، تا خدمتی به دوستداران موسیقی اصیل و ناب ایران زمین
کرده باشند. در این وادی هر کس به طریقی همت می گمارد تا این صداهای جاودان از یاد و خاطرمان نروند
لطف همۀ یاران ستودنی است
 
پایدار باشید - بینا
 


--- On Thu, 1/29/09, Hooman F. <tohooman@yahoo.com> wrote:
From: Hooman F. <tohooman@yahoo.com>
Subject: Re: اجرای خصوصی دیگری از استاد بنان و مرتضی محجوبی و ابوالحسن صبا
To: firos19@yahoo.com, "Mostafa Ramezani" <mramezani@wanadoo.fr>
Cc: ToHooman@yahoo.com, "Friends of Radio Golha" <Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com>
Date: Thursday, January 29, 2009, 2:18 AM

با سلام

 

خیلی ممنون از توضیحات شما. من در اولین ای میلی که فرستادم گفتم که دوستی این گنجینه را برای من اورده که روی کاست هست.. فکر من این بود که این از کلکسیون کسی گرفته شده و در بازار موجود نیست. به همین دلیل بود که تصمیم گرفتم که همه را به- ام پی - تری تبدیل کنم و با دوستان شریک شوم که در ارشیو دوستان ابدی شود

 

حالا که متوجه شدم این کاریست که  به همت کسی و مسسه فرهنگی ایجاد شده کمی نگرانم که ایا کارم درست بوده یا نه؟  از طرفی بر این باورم که گنجینه موسیقی مال مردم است و از طرفی کار این موسسه بسیار قابل تقدیر است و نمیخواهم موجب زرری برایشان بشوم

 

تا بزرگان و دوستان چه فکری دارند - فعلا از فرستادن کارهای دیگر خودداری میکنم

 

با احترام

<


No comments:

آرشیو مطالب